Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند؛ در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به شهر حلب سوریه، دستکم یک غیر نظامی کشته و شماری نیز زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، تروریست ها محله «حلب جدید» در این شهر را هدف گلوله خمپاره قرار دادند.

پنجشنبه گذشته نیز در حمله راکتی تروریست‌ها به شهر حلب سوریه، پنج غیرنظامی کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست های وابسته به جبهه النصره مستقر در حومه غربی و جنوبی استان حلب، هر از چندگاهی مناطق مسکونی شهر حلب، روستاها و شهرک های اطراف آن را مورد حمله قرار می دهند که کشته و زخمی شدن شمار زیادی از غیر نظامیان را در پی داشته است.

بر اساس گزارش سانا، تروریست های مستقر در حومه ادلب و حلب به غیرنظامیان این مناطق اجازه خروج از گذرگاه ابو الضهور، الهبیط و الحاضر را نمی دهند و از آن ها به صورت سپر انسانی استفاده می کنند.

ارتش سوریه از ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) عملیات گسترده ای را علیه تروریست های جبهه النصره در ادلب آغاز کرد تا بتواند جاده بین المللی حلب- دمشق را از کنترل آنها خارج و از گلوله باران شهر حلب و مناطق اطراف آن از سوی تروریست ها جلوگیری کند.

درگیری ارتش سوریه با عناصر جبهه النصره در این مدت منجر به کشته شدن حدود ۳۰۵ تروریست شده است.

سوریه در هشت سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش شمار نظامیان صهیونیست خبر دادند که در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل غربی زخمی شده اند.

این در حالی که تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بر اثر حمله پهپادی و موشکی حزب الله به عرب العرامشه در الجلیل ۱۸ نفر زخمی شده اند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی این حادثه را سخت و دردناک توصیف کردند.

همزمان منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر به دنبال حمله جدید به این منطقه خبر دادند.

این درحالی است که مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی نظامی رژیم صهیونیستی را در عرب العرامشه با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در واکنش به ترور شماری از رزمندگان در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله ترکیبی با موشک هدایت شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

منابع خبری فیلمی از لحظه اصابت پهپاد انتحاری حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در ساختمانی در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی منتشر کردند.

دیگر خبرها

  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی