Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، حامد وفایی، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه تهران در صفحه توئیتری خود نوشت: «رژیم اسراییل در اخبار چین خیلی جایگاه مثبتی ندارد. شبکه های نظامی چینی با اشاره به خسارات سیل در اراضی اشغالی و نابودی چند فروند جنگنده اف ۱۶، نوشته‌اند ارتش اسرائیل را همان بلایای طبیعی بس است و دیگر نیازی به موشکهای ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی هم آمده که اسراییل به تیر غیب دچار شده!»

 

 

به نقل از پایگاه خبری العهد آبگرفتگی‌ها ناشی از بارش باران، منجر به خسارت‌های سنگین در پایگاه هوایی «حتسور» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی شده که میزان این خسارت‌ها چندین میلیون دلار ارزیابی شده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: موشک اسرائیل توئیتر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه

منابع نظامی سوری از فعال شدن پدافند دفاعی سوریه در حومه دمشق و رهگیری تعدادی از موشک‌هایی خبر دادند که گفته می‌شود از سوی رژیم اسرائیل شلیک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع نظامی سوری از فعال شدن پدافند دفاعی سوریه در حومه دمشق و رهگیری تعدادی از موشک‌هایی خبر دادند که گفته می‌شود از سوی رژیم اسرائیل شلیک شده است.

پترسون در دمشق؛ فرستاده سازمان ملل یا شریک در تحریم سوریه؟تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشقانفجار مهیب در منطقه زینبیه دمشق/تایید تجاوز جدید اسرائیل به سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • پویش پیمان محمد(ص)؛ میثاقی برای قطع تجارت نفت و غذا با رژیم اسراییل 
  • ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه
  • ایران سلاح به کرانه باختری ارسال می‌کند | تل‌آویو یکی از این محموله‌ها را توقیف کرده است