Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا برنایی بجد شامگاه یکشنبه در نخستین کارگروه بانوان ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نسل امروز ما باید افتخارات گذشته خود را بشناسد و این افتخارات و دلاوری‌ها باید با امید به آینده که جزو تاکیدات رهبر معظم انقلاب است در جامعه نمود پیدا کند.

وی افزود: زنان سیستان و بلوچستان همراه با آحاد مردم کشور با حضور در صحنه‌های مختلف همواره حمایت و پشتیبانی خود را از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت اعلام کردند و قطعا در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب که وارد دهه پنجم می‌شویم نیز حضور و مشارکت گسترده‌ای خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی کارگروه زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر، زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم بانوان در سراسر کشور و استان است که این امر نیازمند برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ملی و جشن بزرگ انقلاب در این استان است.

وی بیان کرد: رویکردها و وظایف اصلی تعریف شده در این زمینه، فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مراسمات، تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی و ورزشی و هنری زنان استان، تشویق و ترغیب زنان به منظور نقش آفرینی خودجوش در مسائل اجتماعی، بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های دولتی، غیردولتی و سمن‌های فعالی که در حوزه زنان و خانواده فعالیت دارند، معرفی و تجلیل از زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و سازندگی کشور و بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری زنان کشور در جهت ایجاد نشاط در مراسم است.

برنایی بجد ادامه داد: برخی از برنامه‌های پیشنهادی و شاخص ستاد بزرگداشت دهه فجر شامل برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، برگزاری بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار، تجلیل از همسران، مادران و شهدا، برگزاری نشست و کنگره بزرگداشت زنان تاثیرگذار در انقلاب، نشست و دیدار نخبگان و فرهیختگان با مقام عالی استان، برگزاری همایش دختران امروز، زنان و مادران فردا، تجلیل از مادران بی‌سرپرست که فرزندان شایسته و موفقی را تربیت کرده‌اند، برگزاری نمایشگاه زن، حجاب و عفاف و برگزاری رقابت‌های فرهنگی است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بانوان امور بانوان استانداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بانوان امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان بانوان امور بانوان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم