Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی کشور که صبح امروز ۳۰ دی در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود، مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی امروز دوشنبه ۳۰ دی ماه به بیان مسائلی همچون رتبه ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران، رازگشایی از آلودگی بودار، معماری اضطراری بازار جهانی مسکن، بازار باز لازم است اما کافی نیست، تاکید بر جلوگیری از خام فروشی، بازار مسکن آرام تر شد، سلطه دلار رو به پایان است، قانون ساخت داخل حاکم بر سیاست های بخش تولید، ایران سفیدپوش شد، نقدی بر توصیه های اقتصادی، حمله برلین به دیپلماسی واشنگتن می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین آماده باش برای حمکرانی منهای نفت، ارزش آفرینی پایین انرژی ایران، همدلی تنها اسلحه کارساز، مصرف بالای گاز چالش وزارت نیرو، سم آفلاتوکسین در شیر دروغی که بزرگنمایی شد، از یارانه معیشتی تا معیشت یارانه ای، علت بسیاری از رد صلاحیت ها اقتصادی نیست، سهام روی موج نقدینگی، تنظیم سود بانکی با اجرای عملیات بازار باز، شیرها سمی نیستند، فرجام امضاکنندگان برجام از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های اقتصادی امروز به شمار می رود.

 

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی ۳۰ دی ماه به شرح زیر است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد فعالیت های مسجدی نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی روزنامه های اقتصادی روزنامه ها روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود