Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت بسته‌های معیشتی امروز (۳۰ دی ماه) به پایان می‌رسد.

افرادی که بسته معیشتی به آن‌ها تعلق نگرفته است می‌توانند با مراجعه به سایت hemmayat.mcls.gov.ir و یا شماره گیری *۶۳۶۹# تقاضای خود را ثبت کنند.

سرپرستان خانوار با وارد کردن شماره ملی، تاریخ تولد، شماره تلفن و تعیین جنسیت باید درخواست اولیه خود را ثبت کنند تا نتیجه برایشان از طریق پیامک ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز آخرین مهلت برای ثبت نام بسته معیشتی است و به گفته میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی طرح معیشت دولت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک معیشت دولت وزارت کار یارانه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در اطلاعیه این سازمان آمده ؛ با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که به علت تعطیلات عید نوروز تا شانزدهم فروردین موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین) نیز بتوانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت‌نام کنند.
برای داوطلبانی که پیش از این در نوبت دوم آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران