Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:47:25 GMT

پیشنهاد بزرگ چلسی برای خرید مدافع برایتون

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۵۶۴۰

پیشنهاد بزرگ چلسی برای خرید مدافع برایتون

باشگاه چلسی که پیش از این برای خرید لوئیس دانک، مدافع میانی تیم فوتبال برایتون، ابراز علاقه کرده بود، حالا آماده ارائه پیشنهاد بزرگ خود برای خرید این مدافع انگلیسی است.

آبی‌های لندن قصد دارند قبل از پایان پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی این بازیکن را به خدمت بگیرند. به همین دلیل آنها پیشنهاد ۴۸ میلیون پوندی خود را آماده ارسال به باشگاه برایتون کرده‌اند و به زودی آن را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این پیشنهاد با موافقت مسئولان برایتون روبرو شود. این بازیکن برای پیوستن به چلسی ابراز علاقه کرده و از طرفی پیشنهاد این باشگاه هم برای برایتونی‌ها قابل قبول است. فرانک لمپارد از مدیران چلسی درخواست کرده هر طور شده دانک ۲۸ ساله را جذب کنند تا خط دفاعی این تیم برای نیم‌فصل دوم تقویت شود.

دانک این فصل در ۲۱ بازی برای برایتون در لیگ جزیره به میدان رفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برایتون چلسی فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو

مهاجم بلند قامت لایپزیش، مشتریان متعددی در انگلستان دارد. 

آرسنال در حال برنامه‌ریزی برای جذب یک مهاجم در تابستان امسال است و نام بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیش، در لیست خرید آن‌ها قرار دارد.

طرفداری | به گزارش استاندارد اسپورت، توپچی‌ها پس از خروج از لیگ قهرمانان با شکست مقابل بایرن مونیخ در روز چهارشنبه، در حال برنامه ریزی برای نقل و انتقالات هستند. میکل آرتتا، سرمربی این تیم، می‌خواهد تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و باشگاه با بررسی گزینه‌ها، ششکو، بازیکن 1.95 سانتیمتری اهل اسلوونی را دنبال می‌کند. آرسنال برای جذب این بازیکن 20 ساله با چلسی و منچستریونایتد که آن‌ها هم او را زیر نظر دارند، رقابت خواهد کرد. نمایندگان ششکو در طول این فصل مهمان بازی‌های چلسی و منچستریونایتد بوده‌اند.

ششکو همین تابستان گذشته از باشگاه خواهرخوانده‌، یعنی ردبول سالزبورگ به لایپزیش منتقل شد، اما این تیم بوندس‌لیگایی در حال آماده شدن برای زندگی بدون اوست و به دنبال یار جانشین می‌گردد. ششکو در قرارداد خود بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی (۴۲.۷ میلیون پوندی) دارد که می‌تواند در تابستان فعال شود. ششکو در مجموع رقابت‌های این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده است و کارشناسان آینده درخشانی را برای او متصور هستند. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت دوم) / فیلم
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد