Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در پرده ابهام قرار دارد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان درباره استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی در نسخه جدید لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 میلادی به بحث و بررسی خواهند پرداخت، البته هنوز تصمیم نهایی درباره استفاده از این فن‌آوری اتخاذ نشده و انتظار می‌رود در نشست آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف آن روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در نشست آینده مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان یا مراحل پلی‌آف و نهایی تصمیم گرفته خواهد شد.

الریاضیه: AFC محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان را تائید کرد

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا AFC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • تاج: ۷ دستگاه کمک داور ویدئویی وارد کشور می‌شود