Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: پویش ملی سیل مهربانی همکلاسی‌ها در راستای حمایت از دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده کشور در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید غلامحسین خلیلی‌موسوی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه سیل مهربانی همکلاسی‌ها در اردبیل اظهار داشت: پویش ملی سیل مهربانی همکلاسی‌ها در راستای حمایت از دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده کشور در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همکاری و مشارکت تشکل‌ها و نهادهای دانش‌آموزی در اجرای این طرح خبر داد و افزود: طرح ملی سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس استان اردبیل با همکاری و مشارکت تشکل‌ها و نهادهای دانش‌آموزی از جمله پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، کارشناسان انجمن اولیا و مربیان، سازمان جوانان هلال احمر، تعاون و رفاه و معاونت پرورشی و فرهنگی از اول بهمن‌ماه در مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود.

خلیلی‌موسوی در مورد جزئیات این طرح تصریح کرد: در طرح ملی سیل مهربانی همکلاسی‌ها هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان مدارس سطح استان اردبیل برای کمک و حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده در سیل اخیر در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان جمع‌آوری می‌شود.

ماشین‌آلات سپاه فجر فارس برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اعزام شدکمک اپلیکیشن «طاقچه» و «ستاره‌یک» به مناطق سیل‌زدهارسال محموله 66 تنی کمک های ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به اهداف اجرای پویش ملی سیل مهربانی همکلاسی بیان کرد: ترویج فرهنگ نوع دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش‌آموزان از شاخص‌ترین و اساسی‌ترین اهداف اجرای پویش ملی سیل مهربانی همکلاسی در مدارس سطح استان اردبیل به‌شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: با این حرکت خیرخواهانه که به‌عنوان یک فرصت مهم و شاخص تربیتی و اجتماعی شناخته می‌شود گوشه‌ای از آلام و مشکلات وارد شده به دانش‌آموزان خانواده‌های سیل‌زده در سطح استان‌های سیل‌زده همچون سیستان و بلوچستان و هرمزگان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/146/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند

سلیمان زاده از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مدارس پسرانه هوراند با مشارکت اداره آموزش و پرورش  خبر داد و گفت:این نمایشگاه  برای ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی با هدف آگاه سازی دانش آموزان از مضرات و آسیب‌های سوء مصرف مواد در حال برگزاری است که با استقبال دانش آموزان دبیرستانی مواجه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از مدرسه شهید مطهری آغاز شده و در سایر مدارس پسرانه دبیرستانی نیز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان