Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در اولین دیدار با هدایت کیکه ستین، با نتیجه ۱-۰ گرانادا را شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان بارسلونا در شبی که کیکه ستین برای اولین بار روی نیمکت این تیم نشست، موفق شدند با تک گل لیونل مسی، به سه امتیاز این دیدار خانگی برسند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۵، روی اشتباه مدافعان گرانادا، مسی صاحب موقعیت شود اما حضور به موقع دروازه بان میهمان، این فرصت را از ستاره بارسا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری بارسا ادامه داشت و در دقیقه ۱۱ این تیم صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما آلبا که روی پاس مسی صاحب موقعیت شده بود، به جای زدن ضربه نهایی، به آنسو فاتی پاس داد و او هم از فاصله ای نزدیک، توپ را به بیرون زد.

سه دقیقه بعد نوبت مسی بود که روی یک ضربه آزاد، شانس اش را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کند اما روی سیلوا مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

برتری بارسلونا ادامه داشت اما بازیکنان این تیم بیشتر در میانه زمین توپ را در اختیار داشتند و موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نمی کردند.

بازی با همین روند ادامه داشت و بازیکنان بارسا علی رغم تسلط بر بازی، نمی توانستند روی دروازه حریف خطرساز شوند. در دقیقه ۴۴، روی حرکت خوب آلبا بود که مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت نیمه اول با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بارسلونا هجومی تر آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ بود که این تیم صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ویدال که با پاس مسی صاحب موقعیت شد، ضربه اش را دقیقا به جایی زد که دروازه بان گرانادا حضور داشت.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و بعد از چند موقعیت نصفه ونیمه، در دقیقه ۶۷ این تیم میهمان بود که تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما ضربه اتکی که روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شده بود، به تیر دروازه برخورد کرد.

دو دقیقه بعد، بدشانسی گرانادا تکمیل شد و جرمن سانچس که یک کارت زرد داشت، با خطا روی مسی، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بارسا از این برتری نفری استفاده کرد و بر شدت حملاتش افزود و سرانجام در دقیقه ۷۶ به گل رسید. روی یک همکاری تیمی عالی بود که مسی با پاس ویدال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود بارسا به پایان رسید.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا گرانادا بارسلونا گرانادا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی کادیز ۰ - ۱ بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی برابر کادیز همچنان در تعقیب رئال مادرید، صدرنشین لالیگا، باقی ماند.

دریافت 116 MB

دیگر خبرها

  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • خلاصه بازی کادیز ۰ - ۱ بارسلونا
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد
  • فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم
  • آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل