Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:14:43 GMT

شهربازی معارفی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۱۰۱

شهربازی معارفی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

گروه فرهنگی _ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از راه‌اندازی شهربازی معارفی خبر داد و گفت: این شهربازی با هدف القای مفاهیم دینی و اخلاقی در محیطی شاد به کودکان شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: متاسفانه بخش کودک و نوجوان در حوزه معارف و تبلیغ مغفول مانده و کار شاخصی برای این قشر انجام نشده است اما در رویکردهای جدید برنامه‌هایی را در این راستا تهیه و تنظیم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در روایات معصومان (ع) دوران تربیتی فرزندان به سه دسته ۷ ساله تقسیم شده و می‌گویند در ۷ سال نخست فرزند پادشاه است و باید بازی کند و ما هم با بهره‌گیری از این آموزه‌ها می‌توانیم بسیاری از معارف را به کودکان انتقال دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: متاسفانه امروزه سبک زندگی افراد به گونه‌ای شده که کودکان از تحرک کمتری برخوردارند و بیشتر مشغول بازی‌های رایانه‌ای می‌شوند، در حالی که باید به اقتضای سنی خود شادی، نشاط و تحرک داشته باشند.

وی از راه‌اندازی شهربازی معارفی در زنجان خبر داد و گفت: در این شهربازی می‌توانیم معارف و قصه‌های قرآنی را در محیطی شاد و بانشاط به کودکان آموزش دهیم و مفاهیمی همچون احترام به والدین، صبر، مقاومت، احسان و نیکوکاری و قناعت را به آن‌ها القا کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در علوم دینی حق همسایه، حق شهروند و حق پدر و مادر مطرح شده است، ابراز کرد: در قالب نمایش‌‌های خلاق می‌توان کودکان را با این حقوق آشنا کرد و به دنبال تولید محتوای فاخر دینی هستم. حتی با بازی می‌توان ذهن فرزندان را به سمت خلاقیت هدایت کرد.

احمدی با اشاره به اینکه شهربازی در فازهای مختلفی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این شهربازی گروه سنی کودک و نوجوان را زیر پوشش قرار خواهد داد و معتقدیم اگر بچه‌ها در سنین کودکی و نوجوانی بازی کنند، در بزرگسالی فردی بانشاط و با اخلاق و دارای روح و جسمی سالم خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: زنجان شهربازی معارفی تبلیغات اسلامی محتوای دینی سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه گفتگو محور «آرمان» با حضور «مهدی صارمی» رئیس مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی به بررسی وضعیت عفاف و حجاب در کشور می‌پردازد.
برنامه «آرمان» روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

برنامه گفت وگوی ویژه معارفی آرمان در گفتگو با شخصیت‌های فرهنگی، معارفی، سیاسی و اجتماعی به بررسی موضوعات روز حوزه فرهنگ و معارف اسلامی در کشور می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز