Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران پستی درباره کم و کیف خدمات رسانی‌ها در سیستان و بلوچستان منتشر کرده که به این شرح است: اقدامات سازمان آتش‌نشانی تهران در کمک به مردم سیل‌زده کنارک سیستان‌وبلوچستان در حال انجام است. تاریخ انتشار: 09:00 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۴۶۷

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران پستی درباره کم و کیف خدمات رسانی ها در سیستان و بلوچستان منتشر کرده که به این شرح است:

«اقدامات سازمان آتش‌نشانی تهران در کمک به مردم سیل‌زده کنارک سیستان‌وبلوچستان با تلاش شبانه‌روزی آتش‌نشانان و بهره‌گیری از ادوات و تجهیزات، امدادرسانی در این شهر سیل‌زده به سرعت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ کمک‌رسانی سپاه به سیل‌زدگان با بالگرد/ ارسال محموله دارویی توسط ارتش به منطقه سیل‌زده چابهار

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اتش نشانی تهران سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان