Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول همتی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: سامانه بارشی از صبح امروز از استان خارج شده و برای امروز و فردا بارشی برای استان پیش بینی نشده است.

وی اظهار کرد: از اواخر روز سه شنبه سامانه بارشی وارد استان شده و آسمان برفی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجا ن، گفت: طی دو روز گذشته بارش برف در استان خوب بوده و بیشترین بارش برف با ۱۴ میلی متر برای شهر آببر در شهرستان طارم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آور شد: طی چند روز آینده با افت دما و برودت هوا، دمای هوای استان به صورت محسوسی کاهش می‌یابد و شاهد یخبندان خواهیم بود.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان و قیدار سردترین مناطق استان زنجان بودند و دمای فعلی شهر زنجان منفی یک درجه سانتی گراد است که نسبت به دیروز در همین ساعت سردتر شده است.

کولاک شدید آزاد راه‌های زنجان را فرا گرفته است

رئیس پلیس راه استان زنجان، به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به بارش از شب گذشته کولاک شدید آزادراه‌های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین را فرا گرفته است.

سرهنگ عباس مظفری ابراز کرد: همچنین به علت بارش برف سطح جاده‌های استان زنجان خیس ولغز نده است که در این میان رانندگان برای تردد در جاده‌های استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

کد خبر 4830108

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف هواشناسی زنجان قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: بارش باران پراکنده مناطق مختلف را فرا می‌گیرد.

وی ابراز کرد: رگبار محلی، رعد و برق مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد که در این میان هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: احتمال آب‌گرفتگی برخی معابر، جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها وجود دارد که هم استانی‌ها باید از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

رحمان نیا از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و رختان فرسوده تردد نکنند.

وی از کاهش دمای هوای استان طی چند روز آینده خبر داد و تاکید کرد: هوای زنجان خنک می‌شود.

کد خبر 6084035

دیگر خبرها

  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • لطافت هوای همدان، پس از بارش باران
  • افزایش مرگ اروپایی‌ها بر اثر گرما
  • گرما اروپایی‌ها را کشته است
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • افزایش شدت و گستره بارش‌های بهاری از دوشنبه در اصفهان
  • سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود
  • هوای بارانی تهران از روز دوشنبه
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران