Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جلیلی‌نژاد روز ‌دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت تامین تجهیزات تا پایان امسال، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌غربی شامل ۲ هزار و ۱۰۰ روستا از خدمات اینترنت پرسرعت بهرمند می‌شود.

وی ادامه داد: تامین زیرساخت‌های خدمات مالی، کشاورزی، آموزش و سلامت جزء تکالیف وزارت ارتباطات در قالب برنامه ششم توسعه کشور است که در این راستا تامین زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت برای هوشمندسازی در اولویت کاری اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همچنین در حال حاضر همه شهرهای آذربایجان‌غربی به نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۴۰۳ دفتر فعال فناوری اطلاعات روستایی در این استان وجود دارد که ۲۵ دفتر مجوز خود را در سال جدید دریافت کرده‌است.

جلیلی‌نژاد اظهار داشت: درخواست‌های تاسیس دفاتر فناوری اطلاعات به طور ماهیانه توسط پست بانک بررسی و در صورت احراز شرایط مجوز آنها صادر می‌شود که البتهمحدودیتی برای اعطای مجوز وجود ندارد.

در سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌ها تغییر کرد و ادارات‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر و ناظر بر زیرمجموعه‌های پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زیرساخت (بخش دولتی) و شرکت‌های خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شد.

تمامی وظایف سازمان‌های وابسته به وزارت از قبیل سازمان تنظیم مقررات، سازمان فناوری اطلاعات و غیره از طریق این ادارات‌کل در استان‌ها پیگیری می‌شود و در همین راستا وظایف این ادارات‌کل جهت تحقق اهداف بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار بعد نظارت امنیتی و حفاظتی، نظارت مدیریتی، نظارت برنامه‌ای و نظارت مقرراتی تعریف شده‌است.

برچسب‌ها اینترنت آذربایجان غربی سازمان فناوری اطلاعات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت آذربایجان غربی سازمان فناوری اطلاعات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت آذربایجان غربی سازمان فناوری اطلاعات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت