Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عظیم بلبل آبادی، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت:پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر با هدف تامین انرژی برق مطمئن و پایدار شهر آستارا تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برق دار و آماده بهره برداری می‌شود.

او، با بیان اینکه تمامی تجهیزات، فونداسیون‌ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله‌ای قرار گرفته است، افزود: برای جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات و تاسیسات پست و همچنین در راستای معماری شهری و زیباسازی، تمامی تجهیزات، فونداسیون‌ها و ساختمان کنترل این پست برق در داخل سازه مسقف سوله‌ای قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه قرار گرفتن این پست در منطقه مسکونی، برای جلوگیری از آلودگی صوتی و رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهروندان مسکن مهر از ترانس‌های بی صدای ساخت داخل کشور در این پست استفاده شده است.

عظیم بلبل آبادی، درباره مشخصات فنی پست، افزود: این پست دارای ۱۲ فیدر خروجی، ۲ فیدر ترانس، یک فیدر کوپلر و ۶ فیدر خازنی در مجموع به ظرفیت ۱۴.۴ مگاوار در سطح ولتاژ ۲۰ کیلوولت است.

او تصریح کرد: این پست در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۷۷۶ مترمربع احداث شده و سیستم کنترلی آن از نوع معمولی است.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سعید شهند افزود: انتقال حداکثری آب به دریاچه ارومیه در دستور کار است و در این راستا منطقه گدار نقده به منطقه حفاظت شده تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: این نظارت ها در مسیر کانال انتقال آب از کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه تشدید شده و ۲ پاسگاه در فصل زراعی در این مکان بر برداشت مجاز آب نظارت داشته و رصد فیزیکی و آنلاین با دوربین های مداربسته را انجام می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۶ مورد پرونده قضایی در زمینه برداشت غیر مجاز آب تشکیل و مراجع قانونی ارجاع شد و این گشت و کنترل ها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد جدی می شود.

 وی اظهار کرد: تنها برداشتی که انجام می شود، حق آبه کشاورزان و بهره برداران محلی است که سالیان سال به اندازه نیاز و با مجوز برداشت داشته اند.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری