Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@15:55:42 GMT

جزئیاتی از قطع رابطه پرسپولیس با کالدرون (گزارش)

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۶۹۸

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 10 روز پیش از آن که یحیی گل‌محمدی در گفتگوی ایستاده با خبرنگاران، اولین صحبت‌هایش در حاشیه تمرین پرسپولیس را انجام دهد، گفتمانی برای عدم بازگشت کالدرون در میان پرسپولیسی‌ها وجود نداشت و مدیران نیز از «تلاش برای برآورده کردن مطالبات» او می‌گفتند.

یحیی گل محمدی به عنوان مرد محبوب سکوهای پرسپولیس، سرمربیگری سرخ ها را قبول کرده و کار را جلو می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از همان دوران که بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت، مردی آرام و توانمند بود که کمتر در رسانه‌ها دیده می‌شد و هواداران فوتبال همیشه وی را با لحنی آرام می‌شناختند. الان نیز اوضاع به همین شکل است اما یکی از جمله‌های او در گفتگوی سرپایی اخیرش با خبرنگاران، جنجال برانگیز شده است: «اوساگوآنا را ده روز پیش مشورتی با من کردند و من تائید کردم و حتی خودمان هم که در شهر خودرو بودیم...»

استفاده از واژه «مشورت، 10 روز قبل و تائید» تنها یک موضوع را مخابره می‌کند. این که مدیران پرسپولیس از اواسط دی ماه، مذاکره با گزینه‌های مربیگری را آغاز کرده بودند و به نوعی، جدایی گابریل کالدرون قطعی شده بود. اما بررسی مصاحبه‌های مدیرعامل پرسپولیس در آن روزها، یک نوع پرده پوشی را آشکار می‌کند که مخالف با واقعیت رویدادهای باشگاه است.

بنا به صحبت‌های مهدی محمدنبی، مسئولیت مذاکره با گابریل کالدرون در آن روزها برای وحدت رویه، به محمدحسن انصاری‌فرد سپرده شده بود. انصاری‌فرد نیز 19 دی ماه (7 روز پیش از صحبت های گل محمدی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «خوشبختانه ما پیام‌های مثبتی را دریافت کردیم و نگران این موضوع نیستیم». یک روز پیش از آن نیز، جلسه ای شبانه در باشگاه پرسپولیس تشکیل شد که ماحصل آن، تاکید بر بازگشت کالدرون و حتی قطعی شدن این موضوع بود.

همان روز بود که مدیر روابط عمومی پرسپولیس از پرداخت حقوق گابریل کالدرون خبر داد و با قطعیت اعلام کرد: «آقای کالدرون تا حالا با همکاری کرده و در ادامه نیز همراه خواهند بود». اظهار نظرهای این چنینی از مدیران، معاونان و مشاوران باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد هستند و همین موضوع است که باعث تعجب شده است.

حالا هواداران پرسپولیس باوجود این که علاقه ویژه ای به یحیی گل محمدی دارند، از مدیران پرسپولیس سوال می‌کنند که اگر آن ها مذاکره با مربیان را از اواسط دی ماه آغاز کرده بودند و حتی درباره خرید بازیکن نیز مشورت گرفته بودند، چرا حتی در فاصله 72 تا پایان   نقل و انتقالات نیز از بازگشت سرمربی آرژانتینی صحبت می‌کردند و خبر مذاکره با مربیان را غلط می‌دانستند؟ آن ها از حضور گل محمدی بسیار خوشحال هستند و حتی درک می‌کنند که باشگاه باید گزینه هایی را در دست خود می‌داشت اما مسئله همان عدم صداقتی است که اکنون به موضوعی آزاردهنده تبدیل شده است.

باتوجه به این که گل محمدی در اوج صداقت این نکته را گفت، این نکته را هم بیان داشت که «از باشگاه پرسپولیس» با او مشورت گرفته‌اند و یعنی هیچ واسطه غیر مستقیمی در این بین وجود نداشته و سرخ‌ها به صورت مستقیم از همان زمان، مذاکره با دست کم یک گزینه را در دستور کار داشتند. البته شاید در آینده مشخص شود که به جز گل محمدی با چند نفر دیگر هم صحبت شده بود.

در این ماجرا شاید بهتر باشد که تقصیر بر گردن کسی انداخته نشود. مدیران فوتبال در باشگاه‌ها می‌گویند که خارجی‌ها تمایلی به همکاری با تیم‌های ایرانی ندارند. این ادعا با اتفاقاتی که اخیرا رخ داده، قابل بررسی و قابل تامل است اما واقعیت این است که برخی از مدیران عامل باشگاه‌های ایرانی نیز از جدایی مربیان خارجی که اغلب به نظم و انضباط مالی تاکید دارند، ناراحت نمی‌شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپوليس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحدت حنانوف که در بازی با عربستان از ابتدا در ترکیب تیم کشورش حضور داشت، در دقیقه 35 به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به سودی قربونوف داد.

به گزارش ورزش سه، این در حالی است که حنانوف در لحظه تعویض به شدت احساس درد می‌کرد، از زمین بیرون رفت تا هواداران پرسپولیس نیز نگران وضعیت این مدافع جوان خود شوند.

نکته مهم اینکه کادر پزشکی تاجیکستان 2-3 دقیقه روی پای حنانوف کار کرد تا او را برای ادامه بازی مهیا کند اما در نهایت موفق به این کار نشد تا حنانوف لنگان لنگان از زمین بیرون برود.

مشخص نیست که وضعیت مصدومیت او به چه شکلی است و کادرپزشکی پرسپولیس در بازگشت به ایران وضعیت این مدافع را پیگیری خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888479

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از برکه‌خواری؛ اینبار ۳ هزار میلیارد تومان در گیلان | سند به نام کی خورد؟ | فیلم
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس