Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:34:13 GMT

یافتن بازار، یکی از نگرانی‌های صنایع کوچک است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۷۶۰

یافتن بازار، یکی از نگرانی‌های صنایع کوچک است

ایرج احمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دلایل این مساله، آشنا نبودن تازه‌واردها به این‌گونه فعالیت‌ها با اصول کاری در عرصه اقتصاد به‌ویژه در زمینه صنعت است.

وی خاطرنشان کرد: شاید این افراد از دانش تئوری خوبی برخوردار باشند اما ممکن است در حیطه عمل و تجربه، مهارت کافی را نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان اینکه فارغ‌التحصیلی به معنای توانمندی در حوزه کاری نیست، تصریح کرد: توجه به دانش فنی، یکی از رمزهای موفقیت در فعالیت شرکت‌ها و صنایع کوچک است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: در این راستا واحدها هنگام اقدام به اخذ جواز تاسیس به دوره‌های کارآفرینی دعوت شده و شرکت شهرک‌های صنعتی، بخش اعظمی از هزینه‌های برگزاری این دوره‌ها را تقبل می‌کند.

وی اظهار داشت: فعالیت صنایع کوچک علاوه بر اشتغال و تولید در افزایش درآمد ناخالص ملی اثرگذار بوده و می‌تواند در تحقق اهداف کلان اقتصاد کشور نیز موثر باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه می‌توانند با نیازسنجی لازم در بازارهای خارجی نیز حضور موفقی داشته باشند هر چند ممکن است این حضور برای آن‌ها به لحاظ حجم کم کاری، هزینه‌بر باشد اما تشکیل شرکت‌های مدیریت صادرات متشکل از چند شرکت و صنایع کوچک و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند گام موثری در موفقیت این حوزه باشد.

وی یادآور شد: سابقه فعالیت صنایع کوچک از زمانی است که افرادی با تصمیم جمعی خود فعالیت در زمینه‌ای را آغاز و به انجام رسانده‌اند که امروز شاهد پیشرفت همسو با نیازهای جامعه در این حوزه هستیم.

برچسب‌ها تولید ناخالص ملی صنعت صنایع کوچک و متوسط زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تولید ناخالص ملی صنعت صنایع کوچک و متوسط زنجان تولید ناخالص ملی صنعت صنایع کوچک و متوسط زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار