Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در هفته‌های گذشته شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی در کشور بوده ایم و همین موضوع بحث سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با اهمیت‌تر از گذشته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی را یکی از اتفاقات تلخ این ایام عنوان کرد و افزود: شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از ژنرال‌های بزرگ جامعه جهانی، بسیار تلخ بود، اما تشییع باشکوه پیکر مطهر ایشان انسجام ملی، سیاسی و اجتماعی بزرگی را در کشور رقم زد.

نوذری سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی را از دیگر حوادث تلخ روز‌های گذشته عنوان کرد و یادآورشد: البته حمله به پایگاه عین الاسد امریکا نیز از اتفاقات شیرین این روز‌ها بود چرا که پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود به آمریکا و یا منافع او حمله کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور هستند، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار محوری انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت برگزار خواهد شد.

وی در پایان برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال را با توجه به شرایط کشور، دارای اهمیت زیاد توصیف و اظهار کرد: مسئولان استان از تمام توان و ظرفیت برای برگزاری باشکوه مراسمات دهه فجر استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار ایلام انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان تأکید کرد: دشمن از عملیات‌های محکم ما درس بگیرد و دست از پا خطا نکند.

وی اظهار داشت: اگر تجاوز احمقانه ای اتفاق افتد، مشروعیت حمله به حیفا و تل آویو را برای جمهوری اسلامی، مدافعان کشور و نیرو‌های مسلح ما به صورت رسمی و قانونی مباح خواهد کرد تا هر مرکزی را مورد هجمه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بیش از ۴۰ سال از انقلاب گذشت، اما نیرو‌های مسلح و شجاع ما، سپاه قهرمان و تکلیف محور ما با همکاری ارتش عملیاتی را طراحی کرد که تابلوی تمام نمای اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با عملیات وعده صادق تحلیل‌های فراوانی وجود دارد و کتاب‌ها برای این عملیات نوشته خواهد شد، افزود: این عملیات از زوایای مختلف، ارزش بالایی دارد که بررسی خواهد شد و این عملیات مهم سرنوشت ساز و افتخار آفرین را به ملت فهیم ایران و مسلمانان جهان و فرمانده لایق و شجاع و شایسته نیرو‌های مسلح رهبر معظم انقلاب تبریک می‌گوییم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در شرایطی این عملیات شکل گرفت که بیش از ۴۰ سال تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفتیم، اما همه پیشرفت‌ها با اتکا به داخل کشور اتفاق افتاده و ما در این عملیات فقط بخش کوچکی از توانمندی نظامی و دفاعی کشور را به رخ کشیدیم.

وی افزود: نخستین مسئله ایمان است، زمانی که خرمشهر آزاد شد و امام (ره) فرمود که این شهر را خدا آزاد کرد، یعنی نگاه شما به امداد‌های غیبی باشد و ایمان نخستین محوری است که در این عملیات خود را نشان داد.

امام جمعه کرمان با اشاره به زعامت و فرماندهی ولایت فقیه عنوان کرد: این مرد الهی و جانشین حضرت ولیعصر (عج) بدون هراس و ترس از قدرت‌های مادی، مهم ترین تصمیم را در عملیات وعده صادق امضا کرد.

وی افزود: در صحنه عمل شاهد بودیم که رسیدن جمهوری اسلامی به فناوری بالا در عرصه دفاع، دستاوردی کاملا بومی و داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در مقابل صف آرایی قدرت‌های اهریمنی، دنیای متجاورگز با ۱۰ کشور برای خنثی کردن عملیات وعده صادق به دشمن کمک کردند که در راس آنها آمریکا و غرب بود، اما فناوری و قدرت نظامی ایران اسلامی دست برتر را داشت و ماموریت‌ها را به بهترین وجه ممکن انجام داد.

وی گفت: جرات و شجاعت عملیات و تبدیل صحنه رجز به عملیات واقعی بخش دیگری از عملیات وعده صادق است و این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند، این عملیات نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی، شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: طراحی دقیق یکی دیگر از جنبه‌های این عملیات افتخار آفرین است؛ این عملیات زمانی انجام می‌شود که دشمن نداند، اما مانور اقتدار جمهوری در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن آماده باش ۱۰۰ درصد و انتظار عملیات را می‌کشید و در نهایت دشمن ناموفق بود.

وی افزود: بعد دیگر این عملیات منطق قوی جمهوری اسلامی و توجه به نکات مهمی بود که در جنگ‌ها کمتر به آنها توجه می‌شود، اما همه این موارد در عملیات وعده صادق رعایت شد و مراکزی هدف قرار گرفتند که نظامی بودند و عملیات تروریستی علیه کنسولگری ایران، از آنجا انجام شده بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: عملیات وعده صادق آنطور با قاطعیت انجام شد که خودشان نوشتند چشم رژیم صهیونیستی کور و مرکز جاسوسی و عملیات دشمن منهدم شد و این بخشی از توانمندی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: خاک، منافع و افراد ما در هرجا مورد هجمه و عملیات قرار گیرند عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تر و ویرانگرتری انجام خواهد شد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه قدرت نرم جمهوری اسلامی را نشان دادیم، عنوان کرد: همانگونه که در این عملیات نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: آزادیخواهان و مسلمانان جهان جشن گرفتند و خوشحال هستند، مردم ما در داخل کشور و هر ایران دوستی جشن و خوشحالی خود را نشان داد و این قدرت نرم جمهوری اسلامی است و ما از جریان عدالت خواه دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پیش داریم که این نهاد در روز‌های اخیر شاهکاری را خلق کرد که در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه شکست حمله نظامی آمریکا در طبس با اراده خداوند اتفاق افتاد تصریح کرد: روزی بر این کشور گذشت که ما از نظر دفاعی آنقدر ضعیف بودیم که آمریکایی‌ها به راحتی در داخل کشور اردوگاه می‌زدند و حمله به پایتخت تهران را طراحی می‌کردند.

امام جمعه کرمان گفت: خدا از ما در آنجا دفاع کرد که چشم‌ها بسته و رادار‌ها دشمن را ندیده بودند و ما در کمال آرامش و بی خبر از حمله نظامی، زندگی می‌کردیم؛ طوفان صحرای طبس طومار آمریکا را در هم پیچید.

وی همچنین با گرامیداشت روز بزرگداشت شیخ بهایی و شهادت سپهبد قرنی ارتشی فداکار و مخلص و روز ارتش گفت: ارتش با تمام وجود در کنار نیرو‌های مسلاح از امنیت کشور دفاع می‌کند و با آمادگی و اراده کامل برای انجام هر ماموریتی در امنیت کشور مهیا است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به موفقیت و دستاورد‌های جمهوری اسلامی در بخش سازمان ملی استاندارد گفت: کشور در این حوزه ارتقاء‌هایی پیدا کرد که در حوزه تجارت و اقتصاد بسیار موثر است.

وی با اشاره به روز زمین پاک و توجه به محیط زیست عنوان کرد: محیط زیست حق فرد فرد انسان‌ها و حقی برای نسل‌های آینده است و توجه به این حقوق در عرصه‌های مختلف وظیفه هرکدام از ما است.

منبع: ایرنا کرمان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق
  • هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است