Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش یاریگران اجتماعی و فعالان فرهنگی روستایی و عشایری منطقه دو کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدناصر رضایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد امروز، 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همایش منطقه‌ای یاریگران اجتماعی منطقه دو کشور به مدت دو روز در استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این همایش روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفندماه با حضور 6 استان چهار محال و بختیاری، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و اصفهان در گچساران برگزار می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این همایش در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار می‌شود و برنامه‌هایی همچون برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و صنایع دستی، پنل‌های آموزشی و برنامه‌های هنری بومی و محلی نیز در این همایش اجرا می‌شود.
رضایی رونمایی از اولین نرم افزار ویژه مواد مخدر، کتاب نوشته‌ها و نقاشی‌هایی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و نام گذاری خیابان، فلکه و یا میدانی به نام «شهدای مبارزه با مواد مخدر» را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد.
وی تصریح کرد: ذی نفوذان روستاییان و عشایر، دهیاران، شوراهای روستایی و عشایر و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی یاریگران اجتماعی مواد مخدر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مهارت نه گفتن می‌تواند عاملی تعیین کننده در عدم گرایش افراد به سمت معضل اعتیاد باشد.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مخفیگاه متهم در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اعزام مأموران اداره عملیات ویژه به محل اختفا متهم و دستگیری وی خبر داد و اذعان‌داشت: ۱۳ کیلوگرم ماده روان گردان از نوع حشیش و ۵۰۰ گرم سایر مواد مخدر توهم‌زا در بازرسی از این مکان کشف شد و قاچاقچی ۳۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس در راستای خدمت‌گزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

کد خبر 6081950

دیگر خبرها

  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر