Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، دانلد ترامپ که در آستانه آغاز روند استیضاح خود در سنا حرف‌های عجیب و غریب فراوان می‌زند، این بار در توییتر خود به کسانی تاخت که معتقدند شهر نیویورک به یک دیوار بزرگ و سیل‌بند اساسی برای مبارزه با بالا آمدن سطح آب دریا ناشی از دگرگونی‌های اقلیمی نیاز دارد.

او که پیشتر گرم شدن زمین را یک حقه بزرگ از سوی چینی‌ها دانسته بود، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «یک دیوار دریایی بزرگ ۲۰۰ میلیارد دلاری برای محافظت از نیویورک مقابل توفان‌های نادر ایده‌ای بسیار پرهزینه، احمقانه و از نظر زیست‌محیطی نادرست است و احتمالا هنگام نیاز هم به کار نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه وحشتناک به نظر می‌رسد. متاسفم اما بهتر است شما کف‌شوها و سطل‌ها را آماده نگه دارید.»

این در حالی است که کارشناسان و مهندسان پیش‌بینی کرده‌اند کشیدن دیوار حفاظتی ۱۰ کیلومتری دور نیویورک ۱۱۹ میلیارد دلار هزینه نیاز دارد و ساختن آن ۲۵ سال طول می‌کشد. پس از انتشار گزارشی در روزنامه نیویورک تایمز درباره دیوار دریایی، ترامپ نسبت به آن واکنش نشان داد. هر چند جز رئیس جمهوری آمریکا دیگران هم به ایده دیوار کشیدن دور نیویورک انتقاد کرده و آن را (با وجود عملی بودن) بی‌فایده و پرهزینه دانسته‌اند.

بر اساس آنچه در گزارش نیویورک تایمز آمده، دیوار دریایی نمی‌تواند مقابل بالا آمدن آب دریا و توفان‌های دریایی مقاومت کند و مانع نفوذ آب به داخل شهر شود. از سوی دیگر، بیل دی‌بلازیو (شهردار نیویورک) به ایده کف‌شو و سطل ترامپ حمله کرد و در توییتر نوشت: «کف‌شو و سطل؟ ما ۴۴ نفر از همشهری‌هایمان را در توفند سندی از دست دادیم. این انکار اقلیمی تو برای آنها که قسم خورده‌ای مراقب‌شان باشی خطرناک نیست، مرگبار است!»

کد خبر 479276 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار

هادی چوپان در ماه‌های اخیر عملکرد درخشانی داشته و پس از نایب قهرمانی در مسترالمپیا، موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک انگلیس و آمریکا شده است.

به گزارش خبرآنلاین، او که قبلا قهرمانی در مسترالمپیا را هم تجربه کرده بود، تصویری از نقاشی چهره‌اش در باشگاه ورزشی منتشر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | دیوار نگاره فلسطین
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • تصاویری زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین + فیلم
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی