Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: متأسفانه براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سلفچگان ساوه ۳ نفر جان خود را ازدست‌داده و ۱۳ نفر نیز مصدوم شدند. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

محمد شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، در تشریح این حادثه اظهار داشت: اورژانس برای خدمات‌رسانی به مصدومان 10 دستگاه آمبولانس اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس 115 قم گفت: این اتوبوس از اصفهان به سمت رامسر درحرکت بود که متأسفانه در این واژگونی 3 نفر جان خود را از دست دادند که یک نفر از آن‌ها راننده و دو نفر دیگر مسافر خانم بودند.

وی گفت: اتوبوس 16 نفر سرنشین همراه با راننده داشت که به‌جز 3 نفر فوتی، 13 نفر نیز مصدوم شدند.

هویت برخی جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس محور سوادکوه مشخص شدآخرین جزئیات واژگونی اتوبوس تهران ـ گنبد| تعداد جان‌باختگان به 20 نفر رسید / بیشتر کشته‌شدگان گلستانی‌اند + اسامی مصدومان‌جزئیات واژگونی اتوبوس تهران ـ گنبد| اتوبوس به دره سقوط کرده /‌ نقص فنی در سیستم ‌اتوبوس علت حادثه بود

شهیدی ابراز کرد: در بین مصدومان منتقل‌شده به بیمارستان حال یکی از آنان وخیم و یک مصدوم نیز دچار قطع عضو شده است.

‎رئیس اورژانس 115 قم گفت: آقایان محسن سورانی، فاروق جلالی، حفیذ جلالی، سیروس علیزاده و یک نفر مجهول الهویه که خانم حدوداً 34 ساله است به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی عنوان کرد: همچنین خانم‌ها عاطفه براتی، آتنا شریفی، زهرا اشرف زاده و مهتاب علیان و آقایان هوشنگ پرکوار، مجید فلاحتی، حسین غلامرضایی و فردی به نام سجاد نیز به بیمارستان فرقانی جهت مداوا اعزام شدند.

انتهای پیام/451/ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز