Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز مبلغ سه میلیارد ریال به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم صبوری»، امروز (دوشنبه 30 دی) در ابتدای یکصد و نوزدهمین جلسه فوق‌العاده صحن علنی این شورا، گفت: این جلسه فوق العاده به منظور تصویب طرح دوفوریتی در راستای کمک به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان برای جبران بخشی از حجم سنگین خسارت‌های وارده به مردم این استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال از محل ردیف کمک به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه بودجه شهرداری انجام خواهد گرفت، افزود: البته ما می‌دانیم مشکلات هموطنان ما در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است اما با وجود مشکلات مالی شهرداری به ویژه در پایان سال، وظیفه خود می‌دانیم در حد توان به کاهش مشکلات این عزیزان کمک کنیم.

 

صبوری در خصوص دوفوریت این طرح نیز با تاکید بر اینکه کمک‌ها در حال حاضر و در وضعیت بغرنج فعلی سیل‌زدگان اثرگذار است، خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از عموم هموطنان و به ویژه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می‌خواهم که در همین شرایط فعلی در حد توان خود از هیچ کمک مالی یا غیرمالی دریغ نکنند.

 

این جلسه هم اکنون در حال برگزاری است.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی رویداد ملی فهما طرح ملی فهما مسجد نماز جمعه فهما سقوط هواپیمای اوکراینی سیل سیستان و بلوچستان خسارات سیل سیستان و بلوچستان سیل سیستان شورای اسلامی شهر شیراز شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ مسدود شدن راهها در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گلشن گفت: بارش باران از صبح امروز آغاز شده و بعلت طغیان رودخانه، محور گلشن به سراوان مسدود شده است.

دریافت 496 KB

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بارش تگرگ در سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ مسدود شدن راهها در سیستان و بلوچستان
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد
  • ببینید تصاویر و فیلم از بارش شدید باران و تگرگ در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» | نظری : مشکلات ۱۲ ساله این پروژه حل شد