Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:10:40 GMT

تیراندازی در تگزاس با ۲ کشته و ۵ زخمی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۰۱۶

تیراندازی در تگزاس با ۲ کشته و ۵ زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، پلیس «سنت آنتونیو» واقع در ایالت تگزاس آمریکا از وقوع درگیری در یک رویداد هنری خبر داد.

در این حادثه، ۷ نفر مورد اصابت گلوله فرد مهاجم قرار گرفتند که در نتیجه این اقدام، ۲ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

این در حالی است که شب گذشته نیز، وقوع تیراندازی در منطقه «دایاموند هد» شهر هونولولو، ایالت هاوایی باعث کشته شدن دو مأمور پلیس شد و فرد مظنون به تیراندازی از صحنه جرم گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است علیرغم شیوع درگیری مسلحانه در آمریکا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور با اعمال محدودیت بر استفاده از سلاح شخصی مخالف است.

کد خبر 4830177 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا تگزاس تیراندازی ایالات متحده آمریکا ایران عراق قاسم سلیمانی انتقام سخت موشکی لیبی دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه روسیه ترکیه برجام انگلیس ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری ای اس پی ان، در بیانیه پلیس شهر کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا، آمده است: یکی از خودروها عصر یکشنبه در جریان مسابقه از پیست منحرف شد و با برخورد به تماشاگران و مسئولان مسابقه، ۷ نفر را کشت و ۲۰ نفر دیگر را مجروح کرد که حال سه نفر از آنها وخیم است.

بر اساس این بیانیه، قرار بود که این مسابقات اتومبیلرانی در ۲۴ مرحله برگزار شود اما با وقوع این حادثه در هفدهمین مرحله از این مسابقات، این رویداد ورزشی تعطیل و متوقف شد.

به نوشته ای اس پی ان، در حالی که ۴۵ هزار تماشاگری که در یک آکادمی نظامی سریلانکا از نزدیک شاهد وقوع این حادثه بودند اما علت اصلی خروج خودروی عامل بروز این حادثه از پیست، هنوز مشخص نشده است.

این رویداد ورزشی توسط ارتش سریلانکا و سازمان اتومبیلرانی سریلانکا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا