Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@11:09:41 GMT

«قلب سرخ» تا اواخر بهمن منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۰۶۲

«قلب سرخ» تا اواخر بهمن منتشر می‌شود

ایران اکونومیست-کتاب «قلب سرخ» اثر محمد صمدی در انتشارات البرز تا اواخر بهمن ماه منتشر می‌شود.

محمد صمدی نویسنده، در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: ‌نمی‌دانم چرا هنوز هم به من برای انتشار کتابم وعده می‌دهند. بنا بر آخرین حرفی که به من زدند، کتابم با عنوان «قلب سرخ» تا اواخر بهمن ماه منتشر خواهد شد. همه‌ کار‌های کتاب تمام شده و برای انتشار آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا حدی موضوعات اقتصادی علت تاخیری بود که در انتشار کتاب به وجود آمد. قرار است انتشارات البرز کتابم را منتشر کند.

او افزود: کتابم با عنوان «قلب سرخ» رمانی عاشقانه است که در آن به موضوعات اجتماعی هم می‌پردازم. سعی کردم مشکلات اجتماعی امروزمان را به چالش بکشم. بیشتر مصیبتی که سرمان می‌آید به این دلیل است که زندگی هایمان با دروغ درآمیخته شده است. به این موضوع در کتابم اشاره می‌کنم. علاوه برآن در «قلب سرخ» از یک تابوی بزرگ اجتماعی سخن می‌گویم. تابویی که از گذشته در تمام جوامع از جمله جامعه‌ی ما وجود داشته است و هم اکنون نیز وجود دارد. در جامعه‌ ما و همه‌ جوامع دیگر اینکه پسری جوان خاطرخواه زنی بیوه شود، یک تابو بوده است.در کتابم به آن می پردازم.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: قلب سرخ ، کتاب

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قلب سرخ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با آخرین آبنبات به نمایشگاه می‌آید

مهرداد صدقی، نویسنده مجموعه جذاب و پرمخاطب طنز، از انتشار کتاب جدید خود با عنوان «آبنبات لیمویی» تا پیش از نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است. 

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلاً قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

 تا پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» با مجموع 86 نوبت چاپ از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های سوره‌مهر محسوب می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • با ۸ منبع پنهان گاز متان روی زمین آشنا شوید
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • انتشار نماهنگ خاک اجدادی پس از عملیات وعده صادق
  • مهرداد صدقی با آخرین آبنبات به نمایشگاه می‌آید
  • واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به حمله موشکی ایران
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است + فیلم
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است
  • تمبر یادبود شهاب‌الدین سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد