Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:54:32 GMT

ورود وزارت اطلاعات به بازار کالاهای اساسی +سند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۰۹۲

ورود وزارت اطلاعات به بازار کالاهای اساسی +سند

وزارت اطلاعات موظف شد با توجه به اشراف بر بازارهای کشور، به‌صورت ماهیانه گزارش وضعیت تأمین و قیمت کالاهای اساسی و ضروری را ارائه کند.

به گزارش مشرق، بررسی تازه‌ترین مصوبات ستاد تنظیم بازار نشان می‌دهد، وزارت اطلاعات موظف شد از این پس به‌صورت ماهانه گزارش وضعیت تأمین اقلام اساسی را به این ستاد ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مصوبه ستاد تنظیم بازار آمده است، با توجه به اشراف وزارت اطلاعات بر شرایط بازار در سراسر کشور، مقرر شد وزارتخانه مذکور از این پس به‌صورت ماهانه گزارشی از وضعیت تأمین، قیمت، پیش‌بینی از شرایط بازار و ...کالاهای اساسی، ضروری و مهم در سبد مصرفی خانوار به جلسه کارگروه تنظیم بازار ارائه کند.

همچنین مقرر شد تا عملکرد استانداران در بخش برگزاری جلسات، بازرسی و نظارت و اجرای مصوبات و ... با رتبه‌بندی استانهای دارای عملکرد مثبت یا منفی  به رئیس‌جمهور گزارش شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی وزارت اطلاعات کالاهای اساسی قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی، گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد وجود کالاهای اساسی در بازار بررسی و با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، ناصر فخرموحدی در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان فاروج و شیروان با اشاره به روند نظارت‌ها بر بازار، اظهار داشت: نظارت‌های مستمر بر اصناف با هدف تامین کالاهای اساسی مردم و رفع مشکلات مربوط به تامین کالاها و همچنین مقابله با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی با تمام توان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند، افزود: تمام بازدیدها به صورت سرزده و به‌ منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت می‌پذیرد و در صورت مشاهده با هر گونه تخلف در حوزه کم فروشی، گرانفروشی و همچنین مشکلات در حوزه بهداشت با اصناف متخلف برخورد قضایی انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان با اشاره به این موضوع که مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار در روزهای آینده انجام می‌گیرد، بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قانون و حقوق شهروندان هستند که ما نیز از طریق دستگاه‌های نظارتی پیوسته فعالیت این اصناف را رصد می‌کنیم.

فخرموحدی که به‌ همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیئتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه بهداشت، سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از اصناف شهرستان‌های شیروان و فاروج بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان