Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی برنده جایزه آکادمی‌ای ۲۰۱۹ برای خوانندگی در قطعه «رویا» به آهنگسازی احسان مطوری شد.

اخبار چهره ها - این قطعه با نام لاتین «ال‌سوینیو» از آلبوم «صداها و پل‌ها» برنده جایزه آکادمیا شده است. قطعه «رویا» از بین ۱۵۰۰ قطعه در همین سبک و در تمام بخش‌های مدنظر از جمله آهنگسازی، تنظیم و آواز به عنوان بهترین اثر بخش موسیقی جهانی شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعه «رویا» پیش‌تر نیز در «Global Music Awards» موفق به کسب عنوان شده است.

علی‌رضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که طی ماه‌های گذشته درگیر اجرای پروژه «با من بخوان» با هنرمندی حسام ناصری و تعدادی دیگر از هنرمندان کشورمان بود به منظور برگزاری چند کنسرت به شهرستان‌ها سفر می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تازه‌ترین کنسرت این خواننده روز ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک برگزار می‌شود.

علیرضا قربانی از اردیبهشت ماه سال ۹۸ بود که اجرای زنده پروژه « با من بخوان » را در تهران با برگزاری بیش از ۳۰ نوبت اجرا آغاز کرد که با توجه به تغییر رویکرد موسیقایی این خواننده در سبک کاری با طیف پرشماری از مخاطبان مواجه شد. او در این مدت تعدادی از قطعات پروژه از جمله «نیست شو»، «بوی گیسو»، «روزگار غریب»، «پل»، «عقیق» و «الله مزار» را در دسترس مخاطبان قرار داد.

در توضیح پروژه «با من بخوان» آمده است: «مراحل تولید موسیقی پروژه «با من بخوان» از یک سال قبل توسط حسام ناصری آغاز شد و ماحصل یک سال فعالیت او تولید آثاری شد که مجموعاً بیش از ۹۰ دقیقه بود. البته او برای این پروژه تمرکز اصلی خود را روی تولید قطعات جدید قرار داد و چند اثر محبوب علیرضا قربانی که طی سال‌های گذشته منتشر شده بود را هم مجدداً تنظیم کرد. یکی از نکاتی که در قطعات با من بخوان به وضوح مشخص بود این بود که تلاشی برای نمایش کاراکتر کاملاً متفاوتی از علیرضا قربانی وجود نداشت اما تلاش بر این بود که ضمن پایبندی به یک سری اصول موسیقی ایرانی و امضای همیشگی اجراهای علیرضا قربانی، تلفیقی مدرن رخ دهد.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی رضا قربانی با من بخوان علی رضا قربانی خواننده ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به‌خاطر فصل اول فوق‌العاده‌اش در رئال مادرید یکی از برندگان بیست و پنجمین دوره مراسم ورزشی لوریوس بود.

او در تابستان ۲۰۲۳ راهی رئال مادرید شد و در همان هفته‌های ابتدایی حضور در باشگاه موفق به ثبت آمار فوق‌العاده و گل‌ها و پاس گل‌های زیادی شد.

هافبک ۲۰ ساله انگلیسی بلافاصله تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار رئال مادرید شد. در دیدار دیشب برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا، او گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و یک بار دیگر شایستگی‌اش را ثابت کرد.

بلینگام امشب پس از شکست دادن جاش کر و کوکو گاف، برنده جایزه پدیده سال شد. او همچنین به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که می‌تواند این جایزه را کسب کند.

در ادامه نواک جوکوویچ هم برای پنجمین بار به‌عنوان بهترین ورزشکار سال انتخاب شد. او برنده سه گرند اسلم از چهار گرند اسلم شد و در فینال ویمبلدون هم مقابل کارلوس آلکاراز شکست خورد.

آیتانا بونماتی هم به دلیل قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی اسپانیا و چمپیونزلیگ با بارسلونا، برنده جایزه بهترین ورزشکار زن سال شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم