Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:48:30 GMT

پروازهای فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۱۱۴

پروازهای فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود

رامین آذری، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با افزایش دید افقی در فرودگاه بین المللی مهرآباد و بازگشت وضعیت عادی به این فرودگاه پروازها به مقصد تبریز طبق برنامه انجام می شود، افزود: تنها پرواز ۱۱ و ۲۰ دقیقه اصفهان - تبریز شرکت ایران ایر باطل شده است.

وی اظهار داشت: پرواز ۶ و ۳۵ دقیقه تهران - تبریز شرکت ایران ایر نیز با تاخیر ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه و پرواز ۸ و ۵۰ دقیقه تهران - تبریز شرکت آتا با تاخیر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون پرواز ۸ و ۳۵ دقیقه تهران - تبریز شرکت ایران ایرتور در فرودگاه تبریز بر زمین نشسته و سایر پروازهای این فرودگاه نیز طبق برنامه انجام می شود.

آذری، ادامه داد: روز گذشته به دلیل بارش سنگین برف کاهش دید افقی در فرودگاه مهرآباد تعداد ۱۶ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه تبریز به مقصد شهرهای مختلف کشور باطل شده بود.

 فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی پرواز حمل و نقل مسافری فرودگاه بین‌ المللی شهید مدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی پرواز حمل و نقل مسافری فرودگاه بین المللی شهید مدنی آذربایجان شرقی پرواز حمل و نقل مسافری فرودگاه بین المللی شهید مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 744632

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد