Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات ناشی از سیل در شهرستان بشاگرد همچنان تداوم دارد و راه ارتباطی ۲۰ روستا هنوز قطع است، با این وجود سپاه در حال امدادرسانی مستمر به این مناطق است. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مناطق سیل زده بشاگرد، امروز هم به همت قرارگاه محرومیت زدایی مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مردم شهرستان میناب 700 بسته مواد غذایی شامل نان، آرد، کنسرو و حبوبات در میان خانواده‌های سیل زده این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ویدئویی تسنیم از مناطق سیل‌زده هرمزگان| اعزام تجهیزات ‌لجستیکی سپاه به منطقه / بازگشایی 11 محور ‌روستایی بشاگرداوضاع روستاهای سیل زده بشاگرد بحرانی است/ لزوم بازسازی فوری راه‌های روستایی+ فیلموضعیت بحرانی 35 روستا در بخش گافر و پارامون بشاگرد/نیاز شدید به امدادرسانی هوایی + فیلم

این بسته‌ها با توجه به صعب العبور بودن مناطق و جاده‌ها توسط 10 دستگاه خودرو دوکابین و یک کامیون سپاه بشاگرد به منطقه ارسال شده است. 

با تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروهای جهادی سپاه اما همچنان راه ارتباطی بیش از 20 روستا مسدود است و امکان تردد حتی با خودرو کمک دار هم وجود ندارد.

تعدادی از دانش آموزان این مناطق سیل زده که بیش از یک هفته از کلاس درس دور مانده‌اند نیز توسط سپاه به مرکز شهرستان منتقل شدند.

عکاس: مسعود دانشور

نتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستاهای دور دست نهاوند

به گزارش خبرنگار ایسکا نیوز شهرستان نهاوند به نقل از روابط عمومی آبفا، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: چاه ضربه‌ای روستای کهریز صلاح الدین به عمق ۱۰۲ متر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی حفر شده است.

بختیاری‌فر با اشاره به اینکه دبی چاه مذکور ۱۰ لیتر بر ثانیه است، تصریح کرد: بعد از اجرای خط برق و تجهیز چاه، مشکل آب شرب این روستا با جمعیت ۱۲۰۰ نفر در آینده نزدیک برطرف می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای آبرسانی به این روستا از ظرفیت خیّری استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: آب در ایران، امری حیاتی، مقدس و ارزشمند است و بر این اساس خیّرین استان ورود چشمگیری در این زمینه داشتند. آب روستای کهریز صلاح‌الدین نیز در حال حاضر به کمک یکی از خیّرین آبرسان و از چاه کشاورزی آقای سعید سلگی تأمین می‌شود.

شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان، تأکید کرد: محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم و روستایی یکی از اولویت‌های اصلی در دولت سیزدهم است که بر این مبنا رفع تنگناهای آبی این مناطق به‌عنوان شاخص اصلی مورد توجه این دولت و به‌خصوص وزارت نیرو قرار گرفت و رفع مشکلات آب در روستاهای ایران که تا پیش از این کمتر مورد توجه بود، یکی از محورهای برنامه دولت سیزدهم است.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227255 برچسب‌ها وزارت نیرو ایران

دیگر خبرها

  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • آبرسانی به روستاهای دور دست نهاوند
  • آب و راه مناسب؛ آرزوی مردم آقداش و روستاهای همجوارشان!