Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر پاکستان ضمن توئیتی به دولتمردان دهلی نو اخطار داد در صورت قطع نشدن حمله به مرزهای پاکستان و مسلمانان کشمیری با پاسخ سخت اسلام آباد روبرو خواهند شد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان ضمن توئیتی اعلام کرد: به مسئولین هند و تمام کشورهای جهان اعلام می کنم که باید برای ثبات در منطقه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آنچه می توانم به وضوح بیان کنم این است که اگر هند باز هم بخواهد به قتل عام مردم کشمیر دست زده و به آنها ظلم کند با یک پاکستان ساکت و تماشاچی روبرو نخواهد بود.

عمران خان گفت: کشمیر خط قرمز ما است ولی این بار هند از این خط قرمز عبور کرده و ما با صبر و حوصله در تلاش هستیم از طریق سازمان های مسئول جهانی حقوق خود را پیگیری کنیم.

نخست وزیر پاکستان ضمن یادآوری مسئولیت های سازمان ملل تاکید کرد: شواری امنیت سازمان ملل باید هند را ملزم به رعایت توافقنامه های گذشته کند تا از هر گونه جنگ جلوگیری شود.

رئیس حزب تحریک انصاف گفت: با توجه به انگیزه های دولت دهلی نو اطلاع داریم که آنها در تلاش هستند تا یک حمله تروریستی جعلی ترتیب داده و سپس پاکستان را مسئول این حمله تروریستی بخوانند.

وی با اشاره به حمله های اخیر هند به مرزهای پاکستان گفت: زمانی که پاسخ های ما نیز آغاز شود دیگر کنترل اوضاع مشکل خواهد بود.

سخنان عمران خان در حالی مطرح می شود که مردم کشمیر از 168 روز پیش توسط نظامیان هندی در خانه های خود حبس شده اند و با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

اخیرا حمله های نظامیان هندی به مرزهای پاکستان افزایش یافته است و کاردار سفارت هند نیز روز گذشته به وزارت خارجه پاکستان احضار شده بود.

بحران کمبود آرد در پاکستان و دستور ویژه عمران خان برای برخورد با احتکار کنندگانسقوط بهمن در کشمیر 62 کشته برجای گذاشت؛ عملیات امداد با حضور عمران خان

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشمیر اخبار "پاکستان" اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشمیر اخبار پاکستان اخبار هند کشمیر اخبار پاکستان اخبار هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: شهادت مامور نیروی انتظامی در خرمشهر + عکس

محمدمهدی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227853 برچسب‌ها حمله تروریستی

دیگر خبرها

  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حمله تروریستی کرمان
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان