Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@14:21:53 GMT

بروزرسانی| مجمع عمومی کمیته ملی المپیک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۱۷۷

بروزرسانی| مجمع عمومی کمیته ملی المپیک آغاز شد

چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته و اعضای مجمع از ساعت 9:30 در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

ادامه دارد...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر وزیر ورزش مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزنی: پیش‌بینی ۳۵ سهمیه المپیک براساس واقعیت ورزش است

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: تعداد پیش بینی سهمیه المپیک کمیته ملی المپیک داشته براساس واقعیت ورزش ایران است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت شهدای ورزشکار با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، خانواده شهید و اهالی رسانه در قطعه شهدا بهشت زهرا برگزار شد.

محمدرضا داورزنی در حاشیه این مراسم در مورد اینکه کمیته ملی المپیک حداکثر 35 سهمیه پیش بینی کرده و این تعداد برای ایران کم نیست؟  بیان کرد: این مسئله بر می‌گردد به شرایطی که رشته‌های مختلف در کسب سهمیه المپیک دارند. والیبال و بسکتبال دوره قبل سهمیه گرفته بودند اما در این دوره نگرفتند. باید تلاش بیشتری انجام شود. با توجه شرایطی که در کشور داریم انصافا برگزاری اردوی تدارکاتی، شرکت در مسابقات مختلف سخت است. برخی رشته‌ها تجهیزات محور است برخی نیاز به زیر ساخت بیشتری دارند. آن چیزی که اعلام شده بر اساس واقعیت در ایران است.  

دعوت از داورزنی برای شرکت در سه جلسه مهم جهانی و آسیایی

 

وی تاکید کرد: البته معتقدم ظرفیت ایران بیشتر است باید در نظام بودجه ریزی در دولت اهمیت بیشتری به وزش  داده شود. کشورهای دیگر سرمایه گذاری می‌کنند.گرفتن سهمیه المپیک و رفتن به المپیک نیاز به برنامه ریزی پنج، شش ساله دارد. ورزش در اولویت ایران نیست. اگر می خواهیم در المپیک نتیجه بگیریم باید بفهمیم از ورزش چه چیزی میخواهیم و در اولویت قرار دهیم.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که کم شدن سهمیه‌های المپیک پاریس نشان از این دارد ورزش ایران افت کرده است؟ تصریح کرد: خیر چنین چیزی نیست. شرایط الان متفاوت است. یک زمانی در کشتی و وزنه‌برداری سهمیه می‌گرفتیم اما الان تعداد رشته‌هایی که می‌توانند سهمیه بگیرند بیشتر شده‌اند.  ورزش نیاز توجه بیشتر است. باور این است ظرفیت بیشتر است در اولویت برنامه دولت قرار بگیرد. البته دولت هم محدودیت منابع دارد با این حال توقع داریم ورزش را در اولویت خود قرار دهند چون با تخصیص اعتبارات بیشتر می‌توان به آینده ورزش ایران امیدوار بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا جلسات هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار نمی‌شود؟ تصریح کرد: جلسات برگزار خواهد شد و نگران آن نباشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند
  • فلسطینی‌ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت
  • مناف هاشمی: به صورت علی الحساب به فدراسیون‌ها واریزی داشتیم
  • آغاز فصلی نو یا انتخابی مصلحتی در ورزش زورخانه ای لرستان
  • داورزنی: پیش‌بینی ۳۵ سهمیه المپیک براساس واقعیت ورزش است
  • آغاز طوفانی دختران پاروزن برای کسب سهمیه المپیک
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست