Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:11:02 GMT

۱۸۲ کیلومتر از محورهای برفی مازندران برفروبی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۱۸۰

۱۸۲ کیلومتر از محورهای برفی مازندران برفروبی شد

محسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور طی ۴۸ ساعت گذشته و بارش برف در محورهای کوهستانی استان، ۱۸۲ کیلومتر از محورهای کوهستانی اصلی و شریانی استان توسط راهداران با ۶۲۰ تن شن و نمک برف روبی شد.

وی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و کاهش دما در دو روز گذشته، اکیپ‌های راهداری در محورهای کوهستانی مستقر و مشغول به انجام عملیات راهداری زمستانی شدند که طی ۴۸ ساعت گذشته در محور سوادکوه، ۱۲ کیلومتر با ۲۵ تن نمک، محور کندوان ،۴۵ کیلومتر با ۱۸۰ تن نمک، محور هراز ،۹۵ کیلومتر با ۳۴۰ تن نمک، محور ارتباطی ساری _ کیاسر به طول ۳۰ کیلومتر با ۷۵ تن نمک برفروبی و نمک پاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانیان اظهار داشت: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

معاون راهداری اداره کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در شرایط جوی فعلی حتماً با به همراه داشتن امکانات و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تردد کنند.

کد خبر 4830195

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران برف روبی ساری قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

در این اطلاعیه توصیه شده است که هم‌استانی‌ها برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745471

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد