Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار روانسر گفت: روانسر، شهرستانی اقتصادی است و با داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم برای اجرای طرح‌های مهم در زمینه گردشگری و کشاورزی، تنها نیاز به هزینه دارد.

سعدی مصطفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در کرمانشاه، شهرستان روانسر را دروازه اورامانات توصیف کرد که در 66 کیلومتری کرمانشاه و در شمال استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار روانسر با اشاره به وجود سرابی خروشان آن را شهری گردشگری دانست و گفت: سراب در دل شهر قرار دارد و آب آن پس از پیمودن مسیرهای طولانی سیراب کردن دشت‌های زیبا نهایتا به خلیج فارس می‌ریزد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ گردشگری و کشاورزی این شهرستان، ادامه داد: اگر روی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان کار و هزینه شود می‌توان آن را به قطب اقتصادی تبدیل کرد.

مصطفی‌زاده از طراحی نسخه توسعه شهرستان با توجه به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های آن خبر داد و گفت: مردم بهترین ظرفیت برای توسعه هستند، در این راستا برای توسعه مردمی سعی شده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و اداره‌ها استفاده کنیم و برای توسعه، مردم و مسؤولان را در کنار هم حساس کنیم.

وی به رویداد گردشگری روستایی 2020 اشاره کرد و گردشگری را تنها راه‌گشای معضل بیکاری در سطح کشور دانست و افزود: آمادگی لازم در سطح روستاها و شهر روانسر برای استقبال از این رویداد مهم فراهم است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای استقبال از این رویداد استفاده می‌کنیم.

فرماندار روانسر، این شهرستان را مهد شگفت‌انگیز و نقطه آمال طبیعت‌گران سراسر کشور دانست و اضافه کرد: توسعه شهرستان در بخش کشاورزی و گردشگری آن نهفته است، لذا برنامه‌ها را براساس این 2 آیتم در سطح شهرستان روانسر طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم مسافر را در سطح شهرستان ماندگار کنیم، یکی از پارامترهای ماندگاری مسافر توجه به بحث زیرساخت‌ها است که یکی از این زیرساخت‌های مهم بحث راه‌ها است.

مصطفی‌زاده با بیان اینکه بحث راه‌ها در شهرستان نیازمند توجه جدی و نگاه‌ ویژه‌ای است، گفت: روانسر با توجه به موقعیت جغرافیای و دروازه اورامانات بودن و همچنین رویداد 2020 نیاز توجه بیشتری به بحث زیرساخت‌ها دارد.

وی ادامه داد: مشکلات راه‌های شهرستان را به استانداری احصا کرده‌ایم و اعتباراتی در این خصوص نیز به شهرستان اعتباراتی اختصاص داده شده و در کمیته برنامه‌ریزی نیز بیشترین اعتبار را به بحث راه‌ها داده‌ایم.

روانسر «بیمارستان» ندارد

مصطفی‌زاده تصریح کرد: از مسیر گردشگری باید تبدیل به مقصد گردشگری شویم و متناسب با رویدادهای سطح شهرستان و استان داریم پیش می‌رویم.

فرماندار روانسر به وجود طولانی‌ترین غار آبی قاره آسیا،«غار قوری‌قلعه» در این شهرستان اشاره و از آن به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری یاد کرد و گفت: روستای قوری قلعه با ظرفیت این غار همواره آمادگی استقبال از میهمانان و گردشگران را دارد.

وی در خصوص بحث گازکشی در سطح شهرستان روانسر، افزود: مشکل خاصی در بحث گازرسانی نداریم و تا سال 1400 پرونده گازرسانی به کل شهرستان بسته خواهد شد.

مصطفی‌زاده به اتمام بازسازی شهرستان دربحث زلزله 7.3 ریشتری سال 96 اشاره و بیان کرد: در این زمینه نیز مشکلی نداریم تسهیلات کامل پرداخت شده و بازسازی در روستاها مهرماه امسال به پایان رسیده است.

وی با اشاره به یک فقدان مهم در بخش درمان، گفت: فاقد بیمارستان هستیم و ایجاد بیمارستان در روانسر یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان 47 هزار نفری است.

مصطفی‌زاده گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته احتمالا تا 2 سال آینده شهرستان صاحب بیمارستان می‌شود، احداث بیمارستان در سه فاز در دست انجام است فاز نخست آن طبق برنامه زمان‌بندی تا اسفندماه به اتمام می‌رسد.

وی اظهار داشت: روانسر، شهرستانی اقتصادی است ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم را برای اجرای طرح‌های مهم اقتصادی دارد، تنها نیاز به هزینه دارد که نمی‌توان گفت هزینه بلکه یک‌گونه سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فرماندار روانسر گردشگری کشاورزی هزینه اقتصادی غار قوری قلعه بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲

به گزارش همشهری آنلاین سال ۱۴۰۳، برای اجراهای پاپ کشور، یک سال خوب بود. تعدد اجراها در کنار وفور سبک‌های مختلف سبب شد تا مخاطبان با دستی باز، کنسرت خواننده موردعلاقه خود را انتخاب کنند.

اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید در سالی که کنسرت‌های پاپ، رکورد خوبی را به لحاظ کمیت شاهد بود، مجید رضوی نه تنها از نظر کیفیت در اجراها بلکه از نظر کمیت نیز بیشترین اجرا را در اختیار خود قرار داد؛ طبق بررسی‌های به‌عمل آمده، مجید رضوی موفق شد تا در سال جاری، ۲۶۷ اجرای داخلی را تجربه کند. به‌عبارتی اگر دو ماه محرم و صفر را از مجموع سال فاکتور بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که رضوی در هر ماه، ۲۶/۲ اجرا را تجربه کرده است که یک آمار خیره‌کننده در این حوزه به شمار می‌رود. این در شرایطی است که ایام شهادت و مناسبت های مذهبی را هم اگر از آمار روزها کم کنیم به این نتیجه می رسیم که رضوی تقریبا هر شب یک کنسرت اجرا کرده است.

رضوی پیشتر و در بازه اواخر بهمن ۱۴۰۱ که موج جدید کنسرت‌ها در کشور به راه افتاد تا اواخر تیرماه ۱۴۰۲ که ماه محرم آغاز شد، با ۱۶۱ نوبت اجرا، با اختلاف بسیارزیاد، رکورددار اجرا در کشور بود.

طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده، برای ۲۶۷ نوبت اجرای رضوی در سال جاری، حدود ۳۰۰ هزار مخاطب حضور داشتند که متوسط برای هر اجرا، هزار و ۱۴۶ مخاطب در اجرای این خواننده جوان حاضر بودند.

البته سال ۱۴۰۲ برای رضوی، تنها در انحصار کنسرت قرار نداشت چرا که وی در این سال، ۶ آهنگ فرشته، قلبمی پس، زیبا، تنگ میشه دل، متاسفانه و دوست دارم را منتشر کرد. درواقع رضوی برای هر ۲ ماه، یک آهنگ جدید را به بازار عرضه کرده است.

کد خبر 840915 برچسب‌ها موسیقی ایرانی خبر مهم

دیگر خبرها

  • گلر شگفت‌انگیز مطرح تر از بیرانوند و سیدحسین!
  • رهاسازی آب از سد مهاباد/ توصیه به اهالی روستاهای اطراف شهرستان
  • برپایی سیاه چادر در ورودی دزفول برای استقبال از مهمانان نوروزی
  • یک کشف شگفت انگیز درباره «بتهوون»
  • رابطه شگفت‌ انگیز استراحت ضربان قلب با طول عمر
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • کامبک شگفت‌انگیز فولاد: عطایی اینجاست در فینال
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم