Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم‌حسینی گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کارنامه بسیار خوبی دارد و مدیران نیز تاکنون همکاری مناسبی برای رفع مشکلات موجود در بخش‌های مختلف داشته‌اند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ جبهه مقاومت افزود: سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شهادتش اتفاق بزرگی از جلوه‌های همبستگی در کشور و منطقه به وجود آورد و با خلوص نیت، فداکاری و تدبیر خود موجب شد تا در دل آحاد مردم ایران و مردم مستضعف جهان جای پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کارنامه بسیار خوبی دارد و مدیران نیز تاکنون همکاری مناسبی برای رفع مشکلات موجود در بخش‌های مختلف داشته‌اند.
رزم‌حسینی به اهمیت اختیارات دستگاه‌های اجرایی در تسهیل امور اشاره و تاکید کرد: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید افرادی باشند که اختیارات لازم را دارا بوده و می‌توانند زمینه رفع مشکلات را فراهم کنند، اگر غیر از این باشد؛ هم وقت مردم گرفته می‌شود و هم سرمایه‌گذار خسته خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست دهیم تا موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری را کمتر کنیم و شاهد رونق سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی باشیم.
گفتنی است، استاندار خراسان رضوی پیش از تشکیل جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، از محل کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک «جامعه» واقع در جاده کلات بازدید به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی کارگروه ستاد تسهیل سردار بزرگ جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه

مدیرعامل  یک شرکت دانش بنیان گفت: فناوری تولید دستگاه تعمیر و بازسازی نمایشگرتلفن همراه پیچیده است که بومی سازی آن کاهش هزینه‌های تعمیرات را برای مصرف کننده به همراه دارد.

محجوب هاشمی افزود:دستگاه ایرانی با قیمت یک سوم نمونه خارجی تولید شده وتعمیر نمایشگر‌های تلفن همراه سالانه از خروج ۳ میلیون دلار ارز جلوگیری می‌کند.

او گفت: دقت تعمیرات نمایشگر تلفن همراه دستگاه بومی سازی شده ۹۵ درصد است.

فناوران این شرکت همچنین دستگاه تعمیر و تولید صفحه‌های الکترونیکی تلفن همراه را هم بومی سازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ های اجرایی
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه