Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: مهلت ثبت نام و ویرایش در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تمدید شد.

با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان متقاضی ثبت نام در چهل وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از روز دوشنبه ۳۰ دی تا پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ برای تمدید و ویرایش فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازه زمانی ۲ تا ۹ دی بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ نفر در این مهلت ثبت نام کرده بودند. همچنین در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ دی ماه نیز مهلتی برای ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی درنظر گرفته شد.

داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند از امروز دوشنبه ۳۰ دی ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می توانند در فرصت ۳۰ دی تا ۳ بهمن نسبت به ویرایش مدارک اقدام کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون هستند که دارای شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام باشند.

آزمون کتبی این دوره آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد و شهر تهران برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است.

کد خبر 4830210

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی سقوط هواپیما دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی شورای عالی انقلاب فرهنگی قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات

به گزارش صدای ایران از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز