Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی برنده جایزه آکادمیای ۲۰۱۹ برای خوانندگی در قطعه «رویا» به آهنگسازی احسان مطوری شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی برنده جایزه آکادمیای ۲۰۱۹ برای خوانندگی در قطعه «رؤیا» به آهنگسازی احسان مطوری شد.

این قطعه با نام لاتین «ال‌سوینیو» از آلبوم «صدا‌ها و پل‌ها» برنده جایزه آکادمیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعه «رؤیا» از بین ۱۵۰۰ قطعه در همین سبک و در تمام بخش‌های مدنظر از جمله آهنگسازی، تنظیم و آواز به عنوان بهترین اثر بخش موسیقی جهانی شناخته شد. قطعه «رؤیا» پیش‌تر نیز در «Global Music Awards» موفق به کسب عنوان شده است.

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که طی ماه‌های گذشته درگیر اجرای پروژه «با من بخوان» با هنرمندی حسام ناصری و تعدادی دیگر از هنرمندان کشورمان بود به منظور برگزاری چند کنسرت به شهرستان‌ها سفر می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تازه‌ترین کنسرت این خواننده روز ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک برگزار می‌شود.

علیرضا قربانی از اردیبهشت ماه سال ۹۸ بود که اجرای زنده پروژه «با من بخوان» را در تهران با برگزاری بیش از ۳۰ نوبت اجرا آغاز کرد که با توجه به تغییر رویکرد موسیقایی این خواننده در سبک کاری با طیف پرشماری از مخاطبان مواجه شد. او در این مدت تعدادی از قطعات پروژه از جمله «نیست شو»، «بوی گیسو»، «روزگار غریب»، «پل»، «عقیق» و «الله مزار» را در دسترس مخاطبان قرار داد.

در توضیح پروژه «با من بخوان» آمده است: «مراحل تولید موسیقی پروژه «با من بخوان» از یک سال قبل توسط حسام ناصری آغاز شد و ماحصل یک سال فعالیت او تولید آثاری شد که مجموعاً بیش از ۹۰ دقیقه بود. البته او برای این پروژه تمرکز اصلی خود را روی تولید قطعات جدید قرار داد و چند اثر محبوب علیرضا قربانی که طی سال‌های گذشته منتشر شده بود را هم مجدداً تنظیم کرد. یکی از نکاتی که در قطعات با من بخوان به وضوح مشخص بود این بود که تلاشی برای نمایش کاراکتر کاملاً متفاوتی از علیرضا قربانی وجود نداشت، اما تلاش بر این بود که ضمن پایبندی به یک سری اصول موسیقی ایرانی و امضای همیشگی اجرا‌های علیرضا قربانی، تلفیقی مدرن رخ دهد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال زنان بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا شامگاه شنبه در دیداری خانگی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این دیدار اما از دو جهت برای طرفداران این تیم حائز اهمیت بود. نخست آنکه تیم زنان بارسلونا از سال ۱۳۹۷(۲۰۱۹) در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده بود. این تیم در ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۷) در دیدار برابر اسپورتینگ هوئلوا در لالیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود و پس از آن در ۱۲۳ دیدار خانگی و به مدت پنج سال هرگز طعم شکست را نچشیده بود.

ضمن اینکه این تیم از آوریل ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۹) در تمام دیدارهایی که به میدان رفته است موفق به گلزنی شده بود و برای نخستین بار در دیدار با چلسی و پس از حدود ۱۹۰ بازی نتوانست در یکی دیدار گلزنی کند.

این تیم اسپانیایی در این فصل ۱۶۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل گذشته موفق شد رکوردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ۴۴ بازی، ۴۲ برد و ۲ تساوی بدست بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم