Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@11:45:03 GMT

فروش و اجاره یک واحد مسکونی به ۲۱ نفر در ملارد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۵۷۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد استان تهران از دستگیری کلاهبردار جاعل که با انتقال مال غیر به فروش و یا اجاره یک منزل مسکونی به ۲۱ نفر از شهروندان اقدام کرده بود، خبرداد.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، جواد جبله گفت: کلاهبرداری که با جعل اسناد و انتقال مال غیر با عنوان مباشر در بنگاه معاملات املاک، یک منزل مسکونی را به ۲۱ نفر فروخته و یا اجاره داده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد با وکالت و قولنامه‌های جعلی یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده است که با اقدامات بموقع دستگاه قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما ملارد کلاهبرداری انتقال مال غیر فروش خانه مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

کد خبر 6086083 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!