Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق خان با بیان اینکه به دنبال آن است تا لندن به عنوان سبزترین شهر در جهان نام گیرد، اظهار داشت: در صورتی که دوباره به عنوان شهردار انتخاب شوم، لندن را تا سال ۲۰۳۰ میلادی به شهری عاری از کربن تبدیل می‌کنم.

صادق خان همچنین تاکید کرد که در برنامه‌هایش بر بهبود کیفیت هوای لندن و دسترسی هر چه بیشتر به مناطق سبز تمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستیابی به لندنی عاری از کربن، هدفی جاه‌طلبانه است اما در صورتی که در این مسیر تلاشی صورت نگیرد، نمی‌توان به تغییرات مورد نیاز دست پیدا کرد. اکنون در دوره‌ای حیاتی قرار داریم، بخش‌هایی از جهان گرفتار حریق است، مناطقی از انگلیس سیلابی شده و هزاران نفر از ساکنان لندن هر سال به دلیل تنفس در هوای آلوده جان خود را از دست می‌دهند.  

صادق خان می‌گوید: لندن به شهرداری نیاز دارد تا این شهر را به سکونتگاهی مناسب برای نسل آینده تبدیل کند.

کد خبر 479265 برچسب‌ها محیط زیست سبز لندن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست سبز لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سیستان و بلوچستان، خطیب نماز جمعه امروز زاهدان در جمع نمازگزاران گفت: هر کس به منافع ما تعرضی داشته باشد پاسخ کوبنده دریافت می کند.

 آیت‌الله مصطفی محامی تاکید کرد: وعده مقام معظم رهبری در خصوص پاسخ به اسرائیل به پشتوانه همین حاکمیت فرهنگ اسلام و انقلاب در میان مردم، روحیه بسیجی، بصیرت، و اسلام خواهی مردم و به پشتوانه آن نیروهای نظامی مقتدر است.

وی افزود: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی که از درون سرزمین‌های اشغالی شکل گرفت  عملیات وعده صادق از خارج این سرزمین ضربه سهمگین بر حیثیت، اعتبار و همینه اسرائیل وارد کرد و با آن همه تبلیغ برای گنبد آهنین و لایه‌های متعدد دفاعی.

وی ادامه داد: چندین کشور به کمک آن‌ها آمدند تا موشک‌ها را ردیابی کنند تا به اسرائیل نرسد اما باز هم حجم وسیعی از موشک‌ها به اهداف مورد نظر برخورد کرد و همینه اسرائیل و طرفداران آن را از بین برد و ضربه سهمگینی بود.

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کردو حال یا باید سازمان‌های بین‌المللی به حق کشورهایی که خارج از چارچوب آن‌ها هستند رسیدگی کنند و یا اینکه خود کشورها به پا خیزند و از حق خود دفاع کنند.

 آیت الله محامی ادامه داد: راه جدید در برابر کشورها قرار داده و به همه نشان داد که اگر از این به بعد اسرائیل به منافع ما تعرضی داشته باشد بدون تعارف از مبدأ ایران به اسرائیل حمله خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این عملیات ابعاد مختلف دارد ابتدا اینکه نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است و این‌گونه نیست که نظام اسلامی دست بسته داشته باشد و اگر صبر و بردباری به خرج داده بر اساس تدبیر به حکمت بوده نه از سر عجز و ناتوانی و این عملیات نشان‌ دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در این هفته بارندگی‌های سیل آسایی داشتیم و درجنوب استان سیلاب ایجاد شد و باران نعمت الهی است اگر به درستی از آن استفاده نکنیم و تدابیر لازم را نداشته باشیم می‌تواند مشکلاتی را هم برای ما ایجاد می‌کند .

وی تاکید کرد: از عنایت دولتمردان و رئیس جمهور که پیگیر بودند و وزیر کشور که در منطقه حضور یافتن  و نیز از  استاندار جهادی استان که در سیل قبل سال در منطقه مستقر و ستاد بحران و قرارگاه کمک به سیل زدگان را تشکیل دادند و در سیل جدید نیز در منطقه حضور دارند و از همه مردم و گروهای جهادی که پای کار کمک رسانی هستند تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • علمیات وعده صادق سبب تغییر معادلات جهانی
  • تولید انرژی با توربین‌های بادی خیابانی/ کربن‌زدایی لندن با بهره‌گیری از انرژی‌های پاک
  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • وعده صادق و یادآوری نیاز به طرحی نو در حقوق بین الملل
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است