Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@12:55:10 GMT

/پیگیری پروژه/ چغابهرام همچنان چغر است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۷۱۱

/پیگیری پروژه/ چغابهرام همچنان چغر است؟

ایسنا/لرستان پروژه ورزشگاه «چغابهرام» در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد اما با اینکه بالغ بر یک دهه از تصویب آن می‌گذرد، هنوز برای افتتاح کامل کار زیادی دارد.

این پروژه سال ۸۷ و در سفر هیأت دولت وقت به لرستان مصوب شد و زمین آن که از اراضی ملی است دو سال بعد تأمین و از سال ۹۱ عملیات احداث شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری است که در برخی مواقع و از سوی مسئولان شهرستان و استان ظرفیت آن تا سه برابر هم رشد کرد اما این موضوع فقط روی کاغذ بود و چیزی در این باره مصوب نشده است.

محمود رحمتی، سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود سال ۹۶ درباره این پروژه به ایسنا گفته بود: با توجه به سیاست‌ها، دولت به پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی پایینی دارند، اعتبار نمی‌دهد و امسال برای سومین سال پیاپی اعتباری به این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.
 
وی سال ۹۷ وعده داد: طبق قولی که مدیرعامل شرکت توسعه و تجهز اماکن ورزشی به ما داده است؛ تلاش می‌شود تا هفته دولت سال ۹۸ کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

درباره آخرین وضعیت این پروژه سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود به ایسنا گفت: فنس‌کشی و زیرسازی زمین فوتبال این مجموعه به‌طور کامل انجام شده است.

رحمتی ادامه داد: روند تکمیل چمن مصنوعی نیز به خوبی پیش رفته و به احتمال زیاد تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی با بیان اینکه پیست خاک آجر این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد، افزود: تجهیزات سیستم روشنایی خریداری شده و در حال نصب هستند.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود با بیان اینکه سکوی تماشاگران در حال انجام است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته اتفاق خاصی در بحث پیشرفت فیزیکی این طرح رخ نمی‌داد، امسال از روند کار راضی هستیم.

وی گفت: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دورود و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان پای کار هستند و برای تکمیل این پروژه خیلی پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزشگاه چغابهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در نشستی صمیمانه با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های‌ شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی کرده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با روسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد. 

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد. 

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال 1403، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند. 

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف کرد و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند