Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماری‌های خاص شهرستان قدس با اشاره به ساخت بیمارستان خیریه برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران خاص به ویژه در حوزه دیالیز، گفت: از تمام مردم شریف، خیران و مسؤولان به منظور مشارکت در این امر خداپسندانه و ساخت بیمارستان دست یاری می‌طلبیم.

جمال عزیزی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماری‌های خاص شهرستان قدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس با اشاره به برنامه‌ریزی ساخت بیمارستان خیریه انجمن حمایت از بیماری‌های خاص شهرستان قدس اظهار داشت: انجمن بیماری‌های خاص شهرستان قدس با مجموعه‌ای از تعدادی از خیرین شهرستان قدس سال‌هاست که فعالیت خود آغاز کرده است و هم‌اکنون در غرب استان‌ تهران مجموعه شاخصی در خدمات رسانی به بیماران خاص محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این انجمن ماهانه در سه شیفت برای حدود ۱۷۰۰ نفر دیالیز رایگان انجام می‌دهد که مکان درمانگاه دیالیز که توسط شهرداری اختصاص یافته بود، در جریانات آبان‌ماه خسارت زیادی را متحمل شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماری‌های خاص شهرستان قدس بیان داشت: با توجه به تخریب صورت گرفته تنها درمانگاه دیالیز همچنین بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، چشم‌انتظار کمک وعده داده شده هستیم و انشالله انجام خواهد شد.

عزیزی گفت: با توجه به توقف فعالیت مرکز دیالیز، بیماران در مراکز و نقاط دیگری دیالیز خود را انجام می‌دهند که سختی‌ها و مشکلات زیادی را برای آن‌ها به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: انجمن بیماری‌های خاص به منظور از سرگیری مجدد دیالیز محل دیگری را برای این منظور در نظر گرفت که در مراحل پایانی راه‌اندازی و تجهیز قرار دارد و لذا نیاز است که مسؤولان و مردم شریف شهرقدس کمک‌حال بیماران در این موضوع باشند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماری‌های خاص شهرستان قدس خاطرنشان کرد: بیماران دیالیزی منطقه با این اتفاقات در محرومیت و مضیقه هستند که به سمت تمام خیران و مردم شریف که مطلع از این مشکل و معضلات هستند دست کمک خود را را دراز می‌کنیم تا محلی که سال‌ها به همت هیئت مدیره و مسؤولان وقت درنظر گرفته شده بود به عنوان بیمارستان انجمن بیماری‌های خاص ساخته شود.

عزیزی گفت: زمین موردنظر به مساحت ۲ هزار مترمربع برای ساخت بنای ساختمان بیمارستان ۷ طبقه درنظر گرفته شده است که درمان بسیاری از بیماری‌ها با انجام آزمایشات و اقدامات تخصصی تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: صد درصد هزینه ساخت بیمارستان از محل خیران و کمک‌های مردمی خواهد بود و لذا باید با کمک همگانی در کمترین هزینه و زمان بیمارستان انجمن بیماری‌های خاص ساخته شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماری‌های خاص شهرستان قدس تصریح کرد: لذا از تمامی اصحاب رسانه استدعا می‌شود که ضمن اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص مشارکت در این امر خداپسندانه و کمک به بیماران خاص، یاری‌گر ما باشند و این مرکز می‌تواند سوی امیدی برای بیماران باشد تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند و لذا از تمامی کسانی به هر نحوی می‌توانند یاری رسان در این امر خیر باشند دست یاری می‌طلبیم.

عملیات عمرانی بزودی آغاز می‌شود

احمد خراسانی مدیر پروژه ساخت بیمارستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: برای اجرای پروژه بیمارستان کارگروه‌های تخصصی از جمله اطلاع رسانی، جذب اعتبار و مهندسی تشکیل شد تا هر چه سریعتر عملیات عمرانی احداث بیمارستان آغاز شود.

وی افزود: طبق جلسه برگزار شده با شهردار قدس، قول مساعدی مبنی بر آغاز عملیات اجرایی، تجهیز کارگاه، جذب مهندسین طراح و مشاور و گودبرداری پروژه با کمک عوامل و معاونت‌های مختلف شهرداری قدس در ماه جاری داده شد.

مدیر پروژه ساخت بیمارستان انجمن بیماری‌های خاص شهرستان قدس اضافه کرد: بیمارستان موردنظر با توجه به فضای موجود می‌تواند همانند یک بیمارستان مطلوب و تخصصی عمل کند و خدمات ارائه شده برای اعضای انجمن بیماری‌های خاص شهرستان قدس رایگان خواهد بود.

خراسانی گفت: بیمارستان مذکور از بخش‌های مختلفی همچون درمانگاه، آزمایشگاه، داروخانه، بخش مامایی، دندانپزشکی تشکیل خواهد شد و بیشترین تمرکز ما در موضوع بخش دیالیز برای بیماران خاص خواهد بود.

وی ادامه داد: این بیمارستان با توجه به پتانسیل درنظر گرفته شده می‌تواند در بخش‌های مختلف دیگری نیز به مردم ارائه خدمت کند که باید مجوزهای لازم در ادامه مسیر اخذ شود.

مدیر پروژه ساخت بیمارستان خاطرنشان کرد: تمامی افراد دخیل در این جریان به صورت کاملا رایگان و بدون هیج چشم داشتی به منظور برداشتن گامی مثبت در جهت رفاه حال بیماران در حال خدمت هستند و برای احداث بیمارستان انجمن نیاز به کمک تمامی مردم، خیران و مسؤولان شهرستان قدس است.

خراسانی یادآور شد: مصر هستیم با همفکری دوستان و گروه‌های تشکیل شده در راستای ساخت بیمارستان ضمن رعایت اصول فنی گام برداریم که نیاز به مشارکت همگانی دارد.

وی تصریح کرد: مردم عزیز و شریف منطقه در هر زمینه و تخصصی می‌توانند کمک‌حال انجمن بیماری‌های خاص در ساخت بیمارستان باشند و محدودیتی در نوع کمک به مجموعه وجود ندارد و امید ما به دست مردم و خیران است و ما با تمام وجود پذیرای آن‌ها هستیم.

به گفته مدیرعامل انجمن حمایت از بیماری‌های خاص شهرستان قدس، مردم و خیران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت‌های انجمن حمایت از بیماری‌های خاص شهرستان قدس و پروژه ساخت بیمارستان با شماره تلفن ۴۶۸۱۲۸۲۲-۰۲۱ حاصل کرده و یا به آدرس شهرقدس- بلوار امامزاده - جنب مسجد امام حسن مجتبی(ع) مراجعه کنند.

همچنین مردم نوع دوست و خیرین محترم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را در راستای ساخت بیمارستان خیریه انجمن بیماری‌های خاص شهرستان قدس به شماره کارت ۶۱۰۴_۳۳۷۷_۹۹۴۵_۲۰۷۱ و یا شماره حساب ۱۹۳۹۲۶۷۲۳۱ به نام انجمن بیماری‌های خاص شهرستان قدس نزد بانک ملی واریز کنند.

 انتهای پیام/ش/م/س۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بیماران قدس مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند