Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:42:30 GMT

هیچ‌کس اندازه من از توان موشکی نظام دفاع نکرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۸۵۵

هیچ‌کس اندازه من از توان موشکی نظام دفاع نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ظریف در جلسه علنی امروز(دوشنبه) در پاسخ به سوال حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری اظهار کرد: من افتخار می‌کنم که در خارج از کشور به عنوان نماینده مردم ایران و جمهوری اسلامی محکم‌ترین دفاع‌ها را از سیاست های نظام داشتم، چه سیاست‌هایی که در آن نقش داشتم و چه سیاست هایی که در آن نقش نداشتم و شاید نظر دیگری هم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع من از سیاست‌های نظام در هند، آستانه و دوحه را شنیده‌اید. من مسئولیت دفاع از سیاست نطام را دارم و هیچ وقت کار خودم را سخت نمی‌کنم و حرفی نمی‌زنم که برای جمهوری اسلامی مشکلی ایجاد شود.

وزیر امور خارجه گفت: هیچ کسی به اندازه من از توان موشکی جمهوی اسلامی دفاع نکرده است.

ادامه دارد ...

کد خبر 4830238

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد ظریف امور خارجه هندوستان دوحه ایران قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا محمد جواد ظریف انتقام سخت موشکی محمدجواد ظریف سپاه پاسداران ایران انتخابات 98 حسن روحانی شورای نگهبان مقام معظم رهبری امیرعلی حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد

ماموستا یحیی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر ایران و موشک‌باران غده سرطانی اسرائیل که بزرگترین بازتاب را در تمامی دنیا به همراه داشت اظهار داشت: سیاستمداران، رسانه‌ها و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به واقع از این اقدام شوکه و متعجب شدند.

وی تصریح کرد: از حدود 100 سال گذشته در دنیا و ممالک اسلامی و غربی چنین سابقه حمله و عملیاتی وجود نداشته است و کار به جایی رسید که بایدن رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل گفت که حق حمله به ایران را ندارد و این عزت، شجاعت و شهامت رهبر بزرگ انقلاب را می‌رساند که در طول تاریخ چنین کسی در میان رهبران اسلامی وجود نداشته است.

امام جمعه گوک‌تپه مهاباد گفت: بی‌تردید این دفاع موشکی، غرب و اروپا را حیران و مبهوت خود کرد و اسرائیل شوکه شد و پس از اینکه پایگاه‌های راهبردی اسرائیل مورد حمله قرار گرفتند، تمامی رسانه‌های دنیا از شهامت و غیرت و مردانگی نیروهای اسلامی تعریف کردند.

وی در ادامه با تقدیر از مقام شامخ حضرت آیت الله خامنه‌ای که چنین شهامتی از خود نشان دادند بیان کرد: ایشان در نماز عید فطر فرمودند که اسرائیل باید تنبیه شود و به واقع نیز اینچنین شد و از سوی دیگر مسئولان نظامی که در این موشک باران و عملیات دخیل بودند تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • دفاع وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد: حجاب در جمهوری اسلامی از ارکان هویتی نظام است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد
  • دفاع اخیر موشکی ایران در برابر صهیونیست‌ها تنبیه و تلنگری بیش نبود
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت