Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ نادر رحمانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را به این شرح اعلام کرد:

بارش برف: 

اغلب محورهای مواصلاتی اردبیل، زنجان، خراسان رضوی و شمالی.

محورهای آستارا ـ اردبیل، اسالم ـ خلخال، سیاهکل ـ دیلمان در استان گیلان.

جنگل گلستان ـ چمن‌بید و توسکستان ـ شاهرود در استان گلستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور کیاسر ـ سمنان در استان مازندران.

محور فردوس ـ بجستان در استان خراسان جنوبی.

محور زاهدان ـ خاش در استان سیستان و بلوچستان.

بارش باران:

اغلب محورهای گیلان، گلستان و محور زابل در سیستان و بلوچستان.

تردد با زنجیرچرخ:

برخی از محورهای چهارمحال و بختیاری به ویژه گردنه چری و شاه‌منصوری.

محور اردبیل ـ سراب در استان اردبیل، محورهای مشهد ـ سرخس، مشهد ـ کلات، کاشمر ـ نیشابور و قوچان ـ درگز در خراسان رضوی.

مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده:

اغلب محورهای مواصلاتی استان مرکزی، محور همدان ـ اسدآباد، همدان ـ ساوه، زنجان ـ بیجار،‌ فیروزکوه، هراز، کرج ـ چالوس، میامی ـ سبزوار، قزوین ـ کرج و برخی از محورهای مواصلاتی استان تهران.

ترافیک:

آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از پایانه شهید کلانتری تا گرمدره به صورت مقطعی سنگین و نیمه‌سنگین.

جاده مخصوص کرج ـ تهران، شهریار ـ تهران و پاکدشت ـ تهران نیمه‌سنگین.

جاده تهران ـ ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم.

۴۷۴۷

کد خبر 1344094

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارش برف باران پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است

۲۱ محور مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود است. - اخبار استانها -

سرهنگ مصطفی کول زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: 21 محور مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود است.

رییس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: ورود و تداوم سامانه بارشی در سطح استان در دو روز اخیر منجر به مسدود شدن و آبگرفتگی برخی از محورهای مواصلاتی جنوب استان شده است.

وی ادامه داد: در محور نیکشهر به چابهار، یک لاین مسیر در کیلومتر 45 در اثر سیلاب به طور کامل از بین رفته و مسدود شده است و تردد به کندی انجام می‌گیرد و تا بازسازی کامل مسیر مذکور از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود از تردد های غیرضروری در محورهای ذکر شده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تردد برای ناوگان عمومی مسافربری تا اطلاع ثانوی در این محور ممنوع و تردد فقط در روز انجام و در سایر محورهای استان مانند محور چاهان به زر آباد، محور فنوج به کوتیج، محور دلگان به بمپور، محور بمپور به فیروز آباد، محور بمپور به بهشت آباد، محور کشاری به کنتک، محور ایرانشهر به خیرآباد، محور نیکشهر به بنت، محور جلگه به چاه اسحاق، محور فنوج به اسپکه، محور قصرقند به نیکشهر، محور ایرانشهر به دلگان، محور دلگان به زه کلوت، محور دلگان به جلگه، محور ایرانشهر به مهرستان16.محور بمپور به جلگه، محور سه راهی نگور، محور بریس به چابهار، محور نوبندیان  به ریمدان، محور نگور به بریس، محور فنوج به بنت مسدود و به رانندگان توصیه می‌شود از تردد در این مسیرها به خصوص مسیرهای روستایی و مناطق کوهستانی و جاده‌هایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند خوددداری کنند.

سرهنگ کول زاده بیان کرد:سه عامل مهم در پیشگیری از تصادفات احتمالی در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر شامل رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد، رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از هرگونه سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ در دستور کار رانندگان قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از محورهای مواصلاتی با تلاش همکاران بنده در مجموعه پلیس راه و عوامل راهداری بازگشایی شده و سایر محورها در حال بازگشایی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها