Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه ۱۱، محور گردشگری رهنان شامل حمام، مسجد و زورخانه است که باید امکانات دیگری همچون طبیب‌خانه، غریب‌خانه، هتل، رستوران و سفره‌خانه های سنتی، باغ بستنی، باغ گیاهان دارویی، خانه لبنیات به آن اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید اشرفی در هشتمین ملاقات مردمی در منطقه ۱۱ اصفهان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه ۱۱، محور گردشگری رهنان شامل حمام، مسجد و زورخانه است که باید امکانات دیگری به آن اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در بدو آغاز فعالیت در این منطقه و بررسی شرایط، با توجه به حجم بدهی‌ها و شرایط، گزارشی به شهردار اصفهان پیرامون وضعیت موجود ارایه کردیم و شهردار اصفهان نیز تاکید بر احیاء منطقه را داشتند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهری با هدف تقویت و تجهیز زیرساخت‌های شهری و ارتقاء قلمرو عمومی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های محرک توسعه نیز در دستور کار این منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به آزادسازی کارخانه روغن نباتی ناز، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده کارخانه‌ای که ۲۰ سال موجبات نارضایتی ساکنان مناطق دو، هشت و ۱۱ را فراهم کرده و محیط زیست را به مخاطره انداخته بود، آزادسازی شد.

اشرفی ادامه داد: یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه ۱۱، محور گردشگری رهنان شامل حمام، مسجد و زورخانه است که باید امکانات دیگری همچون طبیب‌خانه، غریب‌خانه، هتل، رستوران و سفره‌خانه های سنتی، باغ بستنی، باغ گیاهان دارویی، خانه لبنیات به آن اضافه شود.

وی با بیان اینکه محرک‌های توسعه‌ای نوعی ارزش‌آفرینی را برای منطقه ۱۱ به وجود می‌آورد و در این راستا احساس تعلق‌ شهروندان می‌تواند شرایط را برای پیشرفت مهیا کند، تصریح کرد: در برنامه‌های محرک توسعه‌ای کارآفرینی جمعی، جذب گردشگرهای داخلی و خارجی، ایجاد درآمدهای پایدار برای منطقه، ایجاد مرکز فعال برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی، فعال‌سازی اقتصاد جامعه و منطقه را در بر دارد.

وی با بیان اینکه یکی از موارد مهم در مسیر محرک‌های توسعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: این منطقه به دلیل مجاورت با مناطق دیگر در شهرستان خمینی‌شهر دچار آسیب‌هایی است که امیدواریم با رهنمودهای شهردار و معاونان شهردار بتوانیم در بهبود هر چه بهتر وضعیت منطقه گام‌هایی برداریم.

کد خبر 406565

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رهنان پروژه های محرک توسعه شهرداری منطقه 11 اصفهان گردشگری ملاقات مردمی شهردار اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، داریوش امانی در مراسم کلنگ زنی نماز خانه بین‌راهی در کیلومتر ۱۰۵ محور اردبیل- سرچم، با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ باب نمازخانه بین راهی توسط این سازمان احداث شده است، اظهار کرد: این نمازخانه‌ها کنار راهداری ساخته می‌شود تا درصورت نبود سرمایه گذار، نگهداری این پروژه‌ها نیز بر عهده راهداری باشد.
وی ساخت این پروژه را در کنار پلیس راه در جهت استقبال مسافران بسیار ارزشمند دانست و گفت: ایستایی پروژه و پارکینگ و موقعیت مکانی این نمازخانه در بهترین شرایط است و مسافران و راهبران جاده نیز استقبال خوبی از آن خواهند داشت.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل نیز با اشاره به اینکه مساحت این پروژه ۱۳۴ متر مربع است، افزود: هزینه احداث این نمازخانه ۵۹ میلیارد ریال برآورد شده است.
کلیم اله وثوقـی محوطه ساختمانی را ۱۸۶ متر مربع عنوان کرد و افزود: این پروژه در مدت پنج ماه باید تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد.
وی گفت: این پروژه شامل سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، نمازخانه زنانه و مردانه، وضو خانه زنانه و مردانه، اتاق مادر و کودک، سرایداری و اتاق معلولین است.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی در دستورکار استانداری اصفهان
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • روند افزایشیِ ورورد گردشگر به اصفهان ادامه دارد
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»