Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به اینکه مسیر پونل- خلخال  که بدلیل ایمنی تردد کنندگان از فصل پاییز بسته شده ، همچنان مسدود است ، اظهار کرد: برای تردد در گردنه حیران و دیلمان – ابینام از توابع سیاهکل بارش برف را داریم ؛ اما در حال حاضر نیاز به زنجیرچرخ نیست ؛ ولی باید رانندگان  برای  عبور از مسیرهای کوهستانی استان زنجیرچرخ داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان  کرد: شهروندان  در چنین شرایط جوی از  تردد های غیر ضروری پرهیز کنند ، اما در صورت ضرورت از سلامت خودروی خود از لحاظ ایمنی  مطمئن شوند؛ ضمن آنکه  مخزن سوخت خودروی شان پر باشد و تجهیزات ایمنی و زمستانه همچون زنجیرچرخ ، آذوقه خشک  و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

سرهنگ محمد پور با اشاره به بارش باران در سایر محورهای استان خاطرنشان کرد: در شرایط بارندگی جاده های استان لغزنده است؛ از این رو ، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند  و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی سفر ایمن را در راه ها برای خود و دیگران رقم بزنند.

نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در این منطقه است که بر این اساس تا روز سه شنبه  هفته جاری  اکثر نقاط استان شاهد تداوم بارندگی ها، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

برچسب‌ها پلیس راه گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه گیلان پلیس راه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها