Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری امروز خود خاطرنشان کرد: قبل از آغاز نشست یاد و خاطره تمام سفرکرده‌های پرواز اوکراینی را زنده می داریم و از طرف تمام همکارانم در وزارت امور خارجه به خانواده های آنها، هم وطنانمان همچنین به بازماندگان  درگذشتگان کشور‌های دیگه نسلیت عرض می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: قرار بود ظریف وزیر امورخارجه کشورمان قرار بود برای شرکت در نشست مجمع داووس به سوئیس سفر کند، اما به رغم دعوت رسمی برنامه ای که از پیش بر سر آن توافق شده بود را  بهم زدند و این سفر انجام نمی‌شود.

موسوی گفت: این روز‌ها شاهد سفر‌های زیادی به کشورمان بودیم، از آن جملهمی توان به سفر  امیر قطر به ایران اشاره کرد که برای اولین بار انجام شد و در جریان آن گفت وگو‌هایی خوب ومهمی بین طرفین انجام شد. علاوه براین  نخست وزیر سوریه در راس هیای وارد کشور شد و
رئیس دومای سوریه هم هفته آینده عازم تهران خواهد شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه توافق هسته ای مذاکرات برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرمانده سپاه قدس استان گیلان درجمع خبرنگاران گفت: ۷۵ هزار اثر از اهالی هنر، نویسندگان، دانش آموزان و مردم عادی از سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» ارسال شده که حدنصاب ارسال آثاردر این دوره جشنواره شکسته شده است.

سردار حمید دامغانی افزود: این جشنواره در ۱۰ محورملی و یک محور ویژه با نام فلسطین و غزه برگزار شده و ۳۰۰ نفر از سراسر کشور در روز اختتامیه میهمان گیلان خواهند بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه همه کار‌های اجرایی این جشنواره از سوی دهه هشتادی‌ها پیگیری و انجام شده، گفت: چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه مراسم پایانی و اهدای جوایز این جشنواره در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • سفید بالک ها با بهار به تهران می آیند؟ | اقدامات شهرداری تهران برای جلوگیری از این پدیده
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»
  • تفال به حافظ دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد.....
  • انجام اولین عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان
  • اسرائیل آغازگر یک تجاوز به خاک ما بود که باید تنبیه می‌شد
  • پتروشیمی ارومیه میزبان راهیان پیشرفت نورانی سمپاد
  • تشکر از تلاش مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران
  • بهزاد نبوی، ظریف، حناچی، تابش، الویری و ...به عیددیدنی سیدمحمد خاتمی رفتند+ تصاویر
  • تهران میزبان نشست توسعه دیپلماسی علم و فناوری کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی شد