Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آماده سازی تیم فوتسال بزرگسالان بانوان از اوایل بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم فوتسال بزرگسالان بانوان از اوایل بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم فوتسال بزرگسالان بانوان از سوی شهناز یاری، سرمربی تیم به شرح زیر اعلام شد:

سیده نسترن مقیمی، فرزانه توسلی از اصفهان

سارا شیربیگی، نسیمه غلامی، زهرا لطف آبادی و محدثه محمدی از خراسان رضوی

آرزو صدقیانی زاده، یاسمن پاکجو، شهین افلاکی، نسا احدی، معصومه محمد گنجی از تهران

فرشته خسروی، فهیمه زارعی، فاطمه رحمتی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی پور، الهام عناف چه از خوزستان

فاطمه اعتدادی، مهسا کمالی، سحر زمانی، زهرا قلی زاده،نرگس کریمی نسب، نجمه کریمی نسب و فاطمه خدایی از کرمان

زهرا احمد زاده از فارس

اردوی فوق از  4 تا 7 در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ ملی پوشان پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بانوان روسیه در تهران و اوایل اسفند ماه برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی روسیه فدراسیون فوتبال فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان در مازندران برگزار شد

ایسنا/مازندران رئیس هیات فوتبال مازندران، از برگزاری نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، با حضور کادرفنی این تیم در شهرهای این استان خبر داد.

رحیم درزی خلردی درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در روز نخست این اردوی استعدادیابی روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ با حضور ۴۰ نفر از استعدادهای مازندران مورد ارزیابی کادر تیم ملی فوتبال جوانان قرار گرفتند.

وی افزود: روز دوم این اردو نیز روز جمعه ۲۴ فروردین ماه با حضور ۴۰ فوتبالیست دیگر در ورزشگاه شهید چمران شهرستان آمل برگزار شد.

وی اضافه کرد: دراین اردو، «حسین عبدی» سرمربی، «رضا حاج اسبویی» مربی و «گنجی» مدیر تیم ملی فوتبال جوانان حضور داشتند.

رئیس هیات فوتبال مازندران، اضافه کرد: بسیار خوشحالیم که کادر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مازندران را برای ایستگاه نخست کشف استعداد انتخاب کرده‌اند و این نشان از ظرفیت بالای این استان دارد.

درزی خلردی، با اشاره به زمان کوتاه تیم ملی تا رقابت‌های پیش رو تصریح کرد: قطعا در این زمان کوتاه، سرمربی و کادرفنی تیم ملی کار بسیار سختی را دارند و استعدادیابی نیز به صورت فشرده، بسیار دشوار خواهد بود.

وی با قدردانی از حسین عبدی و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال به واسطه حضور در مازندران برای نخستین اردوی تیم ملی قدردانی کرد و یادآورشد: امیدوارم تا بهترین نتایج برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران  در مسابقات مهم پیش رو رقم بخورد.

رئیس هیأت فوتبال مازندران اظهار کرد: فوتبال مازندران در رده‌های پایه به ویژه رده جوانان درخشش خوبی دارد و تیم‌های زیادی از این استان در رده‌های مختلف لیگ برتر فوتبال به میدان می‌روند.

رحیم درزی خلردی افزود: هم‌اکنون بازیکنان مازندرانی زیادی در تیم‌های لیگ برتری، پرسپولیس و استقلال توپ می‌زنند که حاصل مسیر صحیح استعدادیابی و انتخابی در رده‌های پایه هستند.

وی گفت: باید مسؤولان هیأت‌های ورزشی به رده‌های پایه توجه ویژه داشته باشند زیرا ورزشکاران رده‌های پایه، آینده ورزش کشورمان را تضمین می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • آماده سازی همه ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن تا شهریور انجام شود
  • نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان در مازندران برگزار شد
  • برگزاری اردوی تیم‌های ملی هاکی بانوان و آقایان
  • بندرانزلی میزبان هفتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • هفتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان ایران در انزلی برگزار می شود