Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:09:35 GMT

آخرین خبر رسمی از انتخابی سرمربی تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۸۰۳۹

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال ایران در خصوص انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی گفت: هفته آینده سرمربی تیم ملی را مشخص می‌کنیم. هم گزینه‌های خارجی داریم و هم با گزینه‌های داخلی مذاکره کردیم. در این زمینه گویا رسانه‌ها از ما زرنگ‌تر هستند. هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم. درباره این موضوع یک نفر تصمیم نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی گزینه هستند و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم.

به گزارش تابناک ورزشی، بهاروند همچنین در خصوص حواشی ایجاد شده بر اثر گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی در آسیا گفت: در این زمینه باشگاه‌ها باید تصمیم بگیرند و باشگاه‌ها هم برای مردم هستند. آن‌ها هواداران میلیونی دارند. همین باشگاه‌ها تصمیم گرفتند اگر نتوانند از رقبا میزبانی کنند از لیگ باشگاه‌های آسیا انصراف بدهند ما هم حمایت می‌کنیم. آن‌ها حق دارند چنین تصمیمی بگیرند. آن‌ها به دنبال حفظ منافع خود هستند. اگر باشگاهی خارج از ایران از رقبای خود میزبانی کند هم تماشاگر را از دست داده است و هم منابع مالی زیادی باید هزینه کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما علی دایی امیر قلعه نویی تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی بهاروند تابناک ورزشی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!