Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان خراسان شمالی، محورهای آستارا - اردبیل، اسالم - خلخال و سیاهکل - دیلمان استان گیلان، محورهای آزادشهر - سمنان، جنگل گلستان - چمن بید و توسکستان - شاهرود استان گلستان، ارتفاعات محور فیروزکوه در استان مازندران، محورهای مشهد - فریمان، مشهد - نیشابور و مشهد - تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و محور کرمان - بافت استان کرمان مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله چهار گوشه ایران

وی افزود: همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، مازندران، گیلان، گلستان و محورهای کاشان - نطنز و کاشان - قم استان اصفهان مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با تاکید بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورها، گفت: افرادی که قصد تردد از محورهای استان چهارمحال و بختیاری، اردبیل و محور توسکستان - شاهرود استان گلستان را دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گفته وی، مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی، محور مهاباد - سردشت استان آذربایجان غربی، محور رضی - گرمی استان اردبیل، محورهای ساوه - همدان و اراک - سلفچگان استان مرکزی، محورهای همدان - تویسرکان، همدان - اسدآباد و همدان – ساوه استان همدان، محورهای قیدار - ابهر، زنجان - خدابنده و زنجان - تهم استان زنجان، ارتفاعات محورهای کیاسر - سمنان و فیروزکوه استان مازندران، محورهای قزوین - رشت محدوده گردنه کوهین و قزوین - کرج محدوده پل کردان استان قزوین، محور بجنورد - آشخانه استان خراسان شمالی و آزادراه مشهد – باغچه استان خراسان رضوی مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

کد خبر 479303 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها سفر جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است