Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه مجازی تقریب، ماموستا محمدامین راستی عضو شورای دبیرخانه مدارس علوم دینی اهل سنت کشور نماز جمعه را از جمله تریبون‌ها و نهاد‌های مهم و مطرح کشور در سال‌های پس از انقلاب اسلامی دانست و گفت:اعلان مواضع مهم و جهت‌گیری‌های کلان از سویی و حضور اقشار مختلف مردم از سوی دیگر، نماز جمعه را به نهاد عمومیِ مهم و اثرگذاری تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در این برهه حساس از تاریخ ایران، خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران مایه آرامش، اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت ایران بود، افزود: مقام معظم رهبری عزت مردم ایران اسلامی را در خطبه‌هایشان به زیبایی مورد تاکید قرار دادند و امیدواری مردم ایران نسبت به آینده نظام، اقتدار امت و حرکت به‌سوی تمدن نوین اسلامی را بیش از پیش تقویت کردند.

 عالم برجسته اهل سنت گفت: نکته جالب و ظریف در فرمایشات  مقام معظم رهبری که شاخصه کلام رهبر بود کلمه یوم‌الله بود که ایشان با تطبیق مفهوم ایام‌الله به خیزش بی‌نظیر در ایران و عراق در تکریم و تعظیم مجاهدان شهید، گفتند: یوم‌الله یعنی روز مشاهده دست قدرت خداوند در حوادث، بنابراین آن هنگامی که ده‌ها میلیون در ایران و صدها هزار نفر در عراق و بعضی کشورهای دیگر به‌پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه جهان را شکل دادند، مصداق ایام‌الله است، چرا که این عظمت هیچ عاملی جز دست قدرت خدا ندارد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تهران فرمودند"حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشیع جنازه شهید قاسم سلیمانی مصداق ایام‌الله است"، چرا که این عظمت هیچ عاملی جز دست قدرت خدا ندارد در واقع ترور سردار سلیمانی یعنی سرشناس‌ترین و قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم در کل منطقه، موجب رسوایی دولت بی‌آبرویِ آمریکا شد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به نزول آیات شریفه مورد بحث در مکه یعنی در زمان اوج مبارزات مسلمانان و ایستادگی آنان در مقابل جریان کفر فرمودند این آیات در آن شرایط سخت به مسلمانان بشارت می‌داد که خداوند ایام‌الله را نصیب شما خواهد کرد و با اعمال شاکرانه شما، پیروزی‌های بیشتری در انتظارتان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس هم گفت: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی در بندرعباس، از سه راه گمرک محور شرق به غرب و از هتل هرمز محور غرب به شرق از بعد از نماز جمعه تا پایان راهپیمایی مسدود می‌شود.

سرهنگ نقی حیدری افزود: بولوار شهید مطهری بندرعباس نیز از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود