Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:34:18 GMT

گزینه کی روش فقط باید امضا کند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۸۲۴۵

گزینه کی روش فقط باید امضا کند

در روزهایی که فوتبال ایران درگیر چالش بزرگ میزبانی تیم های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا است خبرها حاکی است که سرمربی تیم ملی انتخاب شده است.

به گزارش" ورزش سه" روز یکشنبه 30 اردیبهشت سال 97 و در مراسم بدرقه تیم ملی پیش از  رقابت های جام جهانی 2018 و در اوج اختلافات میان کارلوس کی روش و برانکوایوانکوویچ، سرمربی پرتغالی دست علی دایی را روی استیج گرفت و از فدراسیون فوتبال خواست تا او را به عنوان سفیردائم ورزش ایران انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدتی بعد و هنگامی که علی دایی در اردوی ترکیه تیم ملی حضور پیدا کرد عکس های بسیار دوستانه ای که از او و کی روش منتشر شد این ذهنیت را به وجود آورد که نوعی انتقال نرم قدرت در راس تیم ملی ایران به وجود خواهد آمد. در آن زمان صحبت هایی در مورد جدایی کارلوس کی روش و حضور برانکوایوانکوویچ به جای او شنیده می شد اما تعبیر رسانه ها این بود که کی روش با انتخاب دایی به عنوان جانشینش عملا حضور برانکو را در تیم ملی منتفی کرده است.

 


بعد از گذشت یک سال و ده ماه حالا خبر می رسد که علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است آن هم در حالی که در آخرین روزها برانکو کماکان یکی از گزینه های مدنظر فدراسیون بود اما این بار آقای گل فوتبال جهان توانست این رقابت را به سود خودش پایان بدهد هرچند ایوانکوویچ روز گذشته با تیم ملی عمان قرارداد رسمی امضا کرد تا مشخص شود که گزینه تیم ملی قطعا یک ایرانی است. البته که در روزهای اخیر برخی رسانه ها از مذاکره فدراسیون با جانی ده بیازی مربی ایتالیایی و سابق اودینزه و تورینو برای هدایت تیم ملی خبر دادند اما به نظر می رسد انتخاب نهایی در فدراسیون فوتبال انجام شده و دایی سرانجام به نیمکت تیم ملی رسیده است.

 


علی دایی در حالی بعد از 10 سال و 10 ماه به تیم ملی باز می گردد که اولین حضورش روی نیمکت ایران با موفقیت همراه نبود و او تنها بعد از حدود یک سال از کار برکنار شد اما شرایط امروز برای شهریار نیز نسبت به آن دوران کاملا متفاوت است. او در حال حاضر حمایت اکثریت بازیکنان تیم ملی را نیز پشت سرش دارد. علاوه بر حرف های غیررسمی که از ملی پوشان درباره علاقه شان به حضور دایی شنیده می شد سردار آزمون مهاجم تیم ملی در مصاحبه ای اعلام کرد که انتخاب اولش دایی و انتخاب دومش برانکو است. به نظر می رسد نظر مثبت اکثریت ملی پوشان یکی از دلایل مهمی است که فدراسیون در نهایت و از میان دو گزینه ایرانی اش، دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است.

 


از فدراسیون فوتبال این خبر بیرون آمده است که ظرف روزهای آینده علی دایی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد تا کارش را برای رقابت های حساس و مهمی که در مقدماتی جام جهانی 2022 پیش رو است آغاز کند.  دایی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 با خاطره ای بد تیم ملی را ترک کرد و اکنون این امیدواری وجود دارد که شهریار با تیم پرستاره ای که در اختیار دارد تیم ملی را به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی قطر برساند.

 

 

تیم ملی کلمبیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی) علی دایی کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کلمبیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش سرمربی علی دایی کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرنگار مهر، تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی بسکتبال مهمترین ماموریت کمیته فنی فدراسیون در سال جاری است. به همین منظور در نخستین نشست این کمیته در سال جاری که شنبه هفته جاری (اول اردیبهشت) برگزار شد، این موضوع مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

همچنین در این نشست که در حضور جواد داوری رییس فدراسیون برگزار شد، گزینه های خارجی و داخلی موردنظر برای هدایت تیم ملی و رزومه آنها ارائه شد. هاکان دمیر که اردیبهشت سال گذشته هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت نیز یکی از گزینه های خارجی موردنظر است.

به منظور تسریع روند تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال، دومین نشست کمیته فنی به فاصله چهار روز بعد از نشست اول، روز چهارشنبه (4 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

قرار است در این نشست، هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد خارجی یا داخلی بودن سرمربی تیم ملی اعمال نظر کرده و سپس بر اساس جمع بندی حاصل شده، گزینه های خارجی و داخلی موردنظر مورد بررسی قرار بگیرند.

کد خبر 6086272

دیگر خبرها

  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست