Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: رادولوویچ مربی خوب و کاربلدی است و با تجربه بالایی دارد که می‌تواند به ذوب‌آهن کمک کند. تاریخ انتشار: 10:38 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۵۲۲

محسن کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آستانه آغاز دور جدید بازی‌ها، اظهار داشت: خداراشکر شرایط این روز‌های تیم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه در تمرینات حضور دارند و وضعیت تیم عالی است.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم ذوب‌آهن و مصدمیت قاسم حدادی‌فر، گفت: حدادی‌فر مشکل خاصی ندارد. مچ پای او در بازی تدارکاتی که داشتیم، کمی درد گرفته بود. در حال حاضر فقط معراج اسماعیلی و مهران درخشان‌مهر مصدوم هستند و دچار کشیدگی عضلانی شده‌اند. وضعیت بازی آن‌ها را پزشک مشخص می‌کند.

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد حضور میودراگ رادولوویچ در این تیم، تصریح کرد: او مربی خوب و کاربلدی است. رادولوویچ تجربه بالایی دارد که می‌تواند به ذوب‌آهن کمک کند. تا الان که همه چیز با او خوب بوده و امیدواریم در مسابقات نتایج هم مطلوب و در حد انتظارات باشد.

بیشتر بخوانید: آخرین تحولات نیمکت ذوب‌آهن؛ دستیار رادولوویچ در راه ایران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر فوتبال میودراگ رادولوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی از توانایی نظامی بالایی برخوردار است

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ایران اسلامی از توانایی نظامی بالایی برخوردار است و اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه یابد، قطعا خودشان متضرر می‌شوند.

آیت‌الله مصطفی محامی روز دوشنبه در دیدار صمیمانه اقشار مختلف اهل سنت با اشاره به حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در گذشته همواره روی قدرت اسرائیل تبلیغ می‌شد اما اتفاقات سال‌های اخیر از جمله شکست آن‌ها در جنگ ۳۳روزه با لبنان، جنگ ۲۲ روزه با فلسیطن، شکست در جنگ‌های ۱۱ روزه و سه روزه و در ادامه عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه آنان را از بین برد.

وی افزود: محور مقاومت فلسطین با وجود حضور سازمان‌های جاسوسی و امنیتی متعدد داخلی و خارجی در اسرائیل؛ توانست نفرات زیادی را آموزش دهد و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن نتوانستند از این حرکت خبردار شوند و این عملیات قدرت نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را زیر سوال برد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان داشت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» بیانگر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام از جنایات بی محابا و وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در تجاوز وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و تنبیه سخت برای این رژیم جنایتکار بود.

آیت الله محامی گفت: نیروی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و طراحی و برنامه ریزی دقیق این عملیات، توانایی‌ عظیم و خیره کننده کشور را در عرصه‌های دفاعی و نظامی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه این اقدام ایران صرفا یک کار تنبیهی در راستای انتقام از خون شهیدانی که در کنسولگری جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند بوده است تصریح کرد: در حال حاضر چیزی از هیمنه اسرائیل باقی نمانده و اگر جنایت‌های خود را ادامه دهند خودشان متضرر خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • :اشتراک نیترو دیسکورد تجربه جدیدی از گفتگو و هم‌بازی با دوستان
  • بوشیدو به روایت هنر هشتم؛ بررسی بهترین بازی‌های سامورایی
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • ایران اسلامی از توانایی نظامی بالایی برخوردار است
  • شکست عشقی احسان علیخانی / ۹۰ روز برای فراموش کردنت گریه کردم!
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی
  • بازگشت مهره کلیدی گل‌گهر در وضعیت متفاوت