Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا عبداللهی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان نشان داد که شاگردان افاضلی، هنوز خیلی به تمرین نیاز دارند. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حمیدرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: چند هفته است که کارمان را در تهران شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشکلات مالی و جذب بازیکنان، تکمیل تیم کمی طول کشید. ما بخشی از تمرینات تیمی را جلو بردیم و با وجود زمان کم پیش رو، بخشی از کارها را به خوبی جلو بردیم. عملکرد نسبتاً خوبی مقابل سپاهان داشتیم، اما این مسابقه نشان داد خیلی نیاز به کار و تمرین داریم. ما مقابل این تیم می‌خواستیم کارهای تیمی خود را مرور کنیم.

دیدار دوستانه نفتی‌ها لغو شد

وی با اشاره به ناآماده بودن زمین تمرین زردپوشان تصریح کرد: بچه‌ها فشار تمرینات را به خوبی تحمل کرده‌اند، اما در چند روز آینده زمین تمرین نداریم. چون روی زمین برف نشسته و اگر هم آب شود، زمین تبدیل به گِل می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم به چیزی که می‌خواهیم، برسیم و تیم ما با هم هماهنگ شود تا روز شنبه، با تمام وجود مقابل ذوب‌آهن بازی کنیم.

مربی پارس جنوبی با بیان اینکه شاید بازیکنان این تیم مجبور به تمرین در زمین چمن مصنوعی شوند، به تسنیم گفت: این موضوع ممکن است باعث مصدومیت بازیکنان شود و به احتمال فراوان در این چند روز، تمرینات بدنسازی انجام می‌دهیم. اکنون تمام بازیکنان با ما تمرین می‌کنند. البته بازیکنانی که دیر به تیم اضافه شدند، شرایط کاملاً ایده‌آلی ندارند و امیدوارم این مشکل تا روز شنبه حل شود.

عبداللهی درباره اینکه مگنو باتیستا، هافبک برزیلی پارس جنوبی هنوز به کشور بازنگشته است، خاطرنشان کرد: او هنوز به ایران نیامده است، اما باشگاه برای روز چهارشنبه بلیت گرفته تا مگنو به تیم اضافه شود.

دلیل غیبت باتیستا در تمرینات پارس جنوبی چیست؟

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی و در پاسخ به این پرسش که آیا او و اعضای جدید کادر فنی، پولی از باشگاه گرفته‌اند یا خیر، بیان کرد: قرار است پولی از طرف وزارت نفت به حساب پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان واریز شود. همه مسئولان استان بوشهر و نیز مدیران باشگاه تلاش می‌کنند که این پول پرداخت شود. ما هم روی قول آنها حساب کردیم و امیدوارم مشکلات مالی حل شود. اکثر بازیکنان تاکنون بیش از 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، اما ما هنوز پولی نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پارس جنوبی‌ جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پارس جنوبی جم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که ۲ میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، ۲ بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس